Wiedźmin 3: Dziki Gon doczekał się nowej aktualizacji. Patch dla PS4 i PC jest już gotowy do pobrania

wiedzmin 3 geralt

Wiedźmin 3: Dziki Gon doczekał się łatki 1.04 dla PlayStation 4 i 1.05 dla komputerów stacjonarnych. Posiadacze konsoli Xbox One tradycyjnie już będą musieli poczekać na zmiany do przyszłego tygodnia. Poniżej prezentujemy zmiany i poprawki, wprowadzana przez nowe aktualizacje.

Wiedźmin 3: Dziki Gon – zawartość patcha 1.04 dla edycji PS4

  • Geralt nie będzie wchodził w interakcje ze świecami umieszczonymi w pobliżu skrzyń i innych przedmiotów.
  • Poprawiono wydajność i stabilność gry
  • Poprawiono skalę wybranych elementów GUI i HUD-a.
  • Poprawiono płynność kamery.
  • Poprawiono wydajność w cutscenek
  • Poprawiono problem z zawiedzeniem zawieszeniem się produkcji w trakcie wczytania zapisu gry.
  • Kilka poprawek i usunięcie błędów w GUI.
  • Zlikwidowano błęd, przez który Geralt nie mógł biegać po zadaniu Wandering in the Dark.
  • Liczba sług  Dzikiego Gonu w zadaniu Ciri’s Story: Fleeing the Bog została zmniejszona
  • Rozwiązano problem, przez który Keira może spaść w trakcie zadania Wandering in the Dark.
  • Naprawiono błąd, przez który gracz nie mógł włączyć teleportu podczas zadania Wandering in the Dark.
  • Naprawiono błąd, przez który gracz mógł zostać uwięziony w ruinach Turseach.
  • Naprawiono błąd, przez który gracz nie mógł rozmawiać i wchodzić w interakcje z niektórymi NPC.
  • Naprawiono błąd, przez który gracz nie mógł się swobodnie poruszać podczas zadania Blindingly Obvious.
  • Rozwiązano problem, przez który syreny w zadaniu Lord of Undvik mogły być niezwyciężone.
  • Rozwiązano problem, przez który Geralt nie mógł wejść na konia.
  • Poprawiono błąd z zawieszeniem się ekranu ładowania podczas zadania King’s Gambit.
  • Zlikwidowano błąd, przez który gracze nie mogli zdobywać doświadczenia w misji Count Reuven’s Treasure.
  • Rozwiązano problem z zadaniem Pyres of Novigrad.

Wiedźmin 3: Dziki Gon – zawartość patcha 1.05 dla edycji PC

  • Naprawiono błąd powodujący nieustanne odradzanie się wrogów.
  • Gra ma działać stabilniej i płynniej.
  • Poprawiono rozkład zdobywanych punktów przy wykonywaniu misji o na niższym poziomie niż ten który obecnie posiadamy.
  • Kupcy dysponują bogatszą ofertą broni.
  • Rozsądniejsze ceny map, które można kupić u handlarzy.
  • Wyjaśnia szereg schematów rzemieślniczych.
  • Usunięto exploit z ciągłym kupowaniem/sprzedawaniem muszli z perłą po zawyżonej cenie.
  • Zwiększono różnorodność przedmiotów, które wypadają z potworów w całej grze.
  • Zwiększono różnorodność przedmiotów dostępnych w sklepach.
  • Sklepy pokazują teraz bronie na poziomie bohatera lub na wyższym.
  • Rozwiązano problem z kamieniami runicznymi, które nie można było ulepszyć do większych kamieni runicznych.
  • Skraca czas odradzania niektórych grup NPC.
  • Geralt nie będzie wchodził w interakcje ze świecami umieszczonymi w pobliżu skrzyni i innych obiektów.
  • Poprawiono płynność ruchu kamery.
  • Rozwiązano szereg problemów związanych z jazdą na koniu.
  • Rozwiązano problem, przez który gracze nie mogli odbijać strzał na długim dystansie.
  • Wprowadzono szereg poprawek w społeczności w grze
  • Nieznacznie zmniejszono ilość monet, które opuszczają przeciwnicy.
  • Poprawiono system walki.
  • Witalność zaczyna spadać, gdy toksyczność przekracza 80%, czyli tak jak początkowo zakładano.
  • Geralt nie ma już problemów z wejściem na konia
  • Poprawiono ruchy Geralta, zwłaszcza w trakcie pływania.
  • Rozwiązano szereg problemów związanych z regeneracją witalności.
  • Rozwiązano problem, przez który niektóre działania mogły zostać przypadkowo zablokowane w trakcie gry.
  • Rozwiązano szereg błędów i bugów związanych z dymkami (rozmowy).
  • Zlikwidowano błąd, przez który gra nie zamykała się prawidłowo, w momencie gdy gracz miał zainstalowane XAUDIO.
  • Rozwiązano problem z wyłączaniem się pozycji w niektórych momentach.
  • Dodano brakujące tłumaczenia dla niektórych lokalizacji.
  • Ciri nie może już odblokować szybkich punktów podróży.
  • Poprawiono zachowanie żagli.
  • Poprawiono wydajność w wybranych scenach i przerywnikach.
  • Rozwiązano problem migoczących chmur i  mgieł – tylko na niektórych sprzętach.
  • Rozwiązano problem, przez który Geralt mógł przejść przez ściany na rynku rybnym w Novigradzie.
  • Usprawniono detekcję kolizji w pobliżu Kear Gelen, przez którą gracz mógł się zablokować.
  • Poprawiono skalę wybranych elementów GUI i HUD-a.
  • Wprowadzono szereg usprawnień i poprawek dla kart graficznych.
  • Wprowadzono szereg drobnych zmian w interfejsie użytkownika dla Gwinta.
  • Poprawiono HUD-a dla następujących proporcji ekranu: 21:9, 4:3 i 5:4.
  • Dodano informacje do dziennika związane z nowym pakietem DLC.
  • Rozwiązano problem, przez który niektóre wzory nie były wyświetlane w panelu alchemii.
  • Wprowadzono nowe filtry dla alchemii i rzemiosła.
  • Rozwiązano szereg drobnych problemów, przez które odpowiednia muzyka nie włączała się w lokacjach.
  • Rozwiązano problem, przez który gracze nie mogli wchodzić w interakcje z obiektami w zadaniu Pyres of Novigrad.
  • Rozwiązano problem, przez który Geralt nie mógł biegać po zadaniu Wandering in the Dark.
  • Rozwiązano problem, przez który gracz nie mógł rozmawiać z Octo po zadaniu Lord of Undvik.
  • Zmniejszono liczbę sługusów Dzikiego Gonu w zadaniu Ciri’s Story: Fleeing the Bog.
  • Rozwiązano problem, przez który Keira może spaść w trakcie zadania Wandering in the Dark.
  • Rozwiązano problem, przez który niektóre aktywności były zablokowane podczas zadania Blindingly Obvious.
  • Rozwiązano problem, przez który gracz nie mógł aktywować portalu podczas zadania Wandering in the Dark.
  • Rozwiązano problem, przez który gracz może zostać uwięzieni w runach zamku Tuirseach.
  • Geralt może teraz zawsze grać w Gwinta z panią Serenity.
  • Rozwiązano problem z zadaniem Eye for an Eye.
  • Rozwiązano problem z interakcją Geralta z niektórymi NPC.
  • Rozwiązano problem, przez który nie można było pokonać syren w zadaniu Lord of Undvik
  • Zlikwidowano problem  przez który gracze mieli sporo problemów po misji Carnal Sins.
  • Zlikwidowano błąd przez który podczas zadania King’s Gambit zawieszał się ekran ładowania.
  • Rozwiązano problem, przez który gracze mogą doświadczyć przerwy w zdobywaniu doświadczenia w trakcie zadania Count Reuven’s Treasure.
  • Rozwiązano problem z zadaniem Contract: The Oxenfurt Drunk.
  • Rozwiązano problem z zadaniem Contract: Shrieker.
  • Rozwiązano problem, przez który gracze nie mogli wykonywać niektórych czynności w zadaniu Master of the Arena.
  • Rozwiązano problem, przez który wilki nie były widoczne w zadaniu Contract: Mysterious Tracks.
  • Rozwiązano problem, przez który gracze nie mogli używać szybkiej podróży w niektórych momentach.
  • Rozwiązano problem, przez który gracze nie mogli wchodzić w interakcje z Hattorim podczas zadania Swords and Dumplings.
  • Gracz nie może brać ciągle zadania Apiarian Phantom.
  • Rozwiązano problem z brakiem postępu w zadaniu Broken Flowers.
  • Rozwiązano problem z napisem „Novigrad, Closed City”, który pozostawał na ekranie.
  • Rozwiązano problem w zadaniu Return to Crookback Bog, przez który potwory pojawiały się wewnątrz budynku.
  • Triss często blokowała się w zadaniu Now or Never, problem ten już rozwiązano.