Wiedźmin 3: Dziki Gon doczekał się łatki 1.04 dla PlayStation 4 i 1.05 dla komputerów stacjonarnych. Posiadacze konsoli Xbox One tradycyjnie już będą musieli poczekać na zmiany do przyszłego tygodnia. Poniżej prezentujemy zmiany i poprawki, wprowadzana przez nowe aktualizacje.
Wiedźmin 3: Dziki Gon – zawartość patcha 1.04 dla edycji PS4
- Geralt nie będzie wchodził w interakcje ze świecami umieszczonymi w pobliżu skrzyń i innych przedmiotów.
- Poprawiono wydajność i stabilność gry
- Poprawiono skalę wybranych elementów GUI i HUD-a.
- Poprawiono płynność kamery.
- Poprawiono wydajność w cutscenek
- Poprawiono problem z zawiedzeniem zawieszeniem się produkcji w trakcie wczytania zapisu gry.
- Kilka poprawek i usunięcie błędów w GUI.
- Zlikwidowano błęd, przez który Geralt nie mógł biegać po zadaniu Wandering in the Dark.
- Liczba sług Dzikiego Gonu w zadaniu Ciri’s Story: Fleeing the Bog została zmniejszona
- Rozwiązano problem, przez który Keira może spaść w trakcie zadania Wandering in the Dark.
- Naprawiono błąd, przez który gracz nie mógł włączyć teleportu podczas zadania Wandering in the Dark.
- Naprawiono błąd, przez który gracz mógł zostać uwięziony w ruinach Turseach.
- Naprawiono błąd, przez który gracz nie mógł rozmawiać i wchodzić w interakcje z niektórymi NPC.
- Naprawiono błąd, przez który gracz nie mógł się swobodnie poruszać podczas zadania Blindingly Obvious.
- Rozwiązano problem, przez który syreny w zadaniu Lord of Undvik mogły być niezwyciężone.
- Rozwiązano problem, przez który Geralt nie mógł wejść na konia.
- Poprawiono błąd z zawieszeniem się ekranu ładowania podczas zadania King’s Gambit.
- Zlikwidowano błąd, przez który gracze nie mogli zdobywać doświadczenia w misji Count Reuven’s Treasure.
- Rozwiązano problem z zadaniem Pyres of Novigrad.
Wiedźmin 3: Dziki Gon – zawartość patcha 1.05 dla edycji PC
- Naprawiono błąd powodujący nieustanne odradzanie się wrogów.
- Gra ma działać stabilniej i płynniej.
- Poprawiono rozkład zdobywanych punktów przy wykonywaniu misji o na niższym poziomie niż ten który obecnie posiadamy.
- Kupcy dysponują bogatszą ofertą broni.
- Rozsądniejsze ceny map, które można kupić u handlarzy.
- Wyjaśnia szereg schematów rzemieślniczych.
- Usunięto exploit z ciągłym kupowaniem/sprzedawaniem muszli z perłą po zawyżonej cenie.
- Zwiększono różnorodność przedmiotów, które wypadają z potworów w całej grze.
- Zwiększono różnorodność przedmiotów dostępnych w sklepach.
- Sklepy pokazują teraz bronie na poziomie bohatera lub na wyższym.
- Rozwiązano problem z kamieniami runicznymi, które nie można było ulepszyć do większych kamieni runicznych.
- Skraca czas odradzania niektórych grup NPC.
- Geralt nie będzie wchodził w interakcje ze świecami umieszczonymi w pobliżu skrzyni i innych obiektów.
- Poprawiono płynność ruchu kamery.
- Rozwiązano szereg problemów związanych z jazdą na koniu.
- Rozwiązano problem, przez który gracze nie mogli odbijać strzał na długim dystansie.
- Wprowadzono szereg poprawek w społeczności w grze
- Nieznacznie zmniejszono ilość monet, które opuszczają przeciwnicy.
- Poprawiono system walki.
- Witalność zaczyna spadać, gdy toksyczność przekracza 80%, czyli tak jak początkowo zakładano.
- Geralt nie ma już problemów z wejściem na konia
- Poprawiono ruchy Geralta, zwłaszcza w trakcie pływania.
- Rozwiązano szereg problemów związanych z regeneracją witalności.
- Rozwiązano problem, przez który niektóre działania mogły zostać przypadkowo zablokowane w trakcie gry.
- Rozwiązano szereg błędów i bugów związanych z dymkami (rozmowy).
- Zlikwidowano błąd, przez który gra nie zamykała się prawidłowo, w momencie gdy gracz miał zainstalowane XAUDIO.
- Rozwiązano problem z wyłączaniem się pozycji w niektórych momentach.
- Dodano brakujące tłumaczenia dla niektórych lokalizacji.
- Ciri nie może już odblokować szybkich punktów podróży.
- Poprawiono zachowanie żagli.
- Poprawiono wydajność w wybranych scenach i przerywnikach.
- Rozwiązano problem migoczących chmur i mgieł – tylko na niektórych sprzętach.
- Rozwiązano problem, przez który Geralt mógł przejść przez ściany na rynku rybnym w Novigradzie.
- Usprawniono detekcję kolizji w pobliżu Kear Gelen, przez którą gracz mógł się zablokować.
- Poprawiono skalę wybranych elementów GUI i HUD-a.
- Wprowadzono szereg usprawnień i poprawek dla kart graficznych.
- Wprowadzono szereg drobnych zmian w interfejsie użytkownika dla Gwinta.
- Poprawiono HUD-a dla następujących proporcji ekranu: 21:9, 4:3 i 5:4.
- Dodano informacje do dziennika związane z nowym pakietem DLC.
- Rozwiązano problem, przez który niektóre wzory nie były wyświetlane w panelu alchemii.
- Wprowadzono nowe filtry dla alchemii i rzemiosła.
- Rozwiązano szereg drobnych problemów, przez które odpowiednia muzyka nie włączała się w lokacjach.
- Rozwiązano problem, przez który gracze nie mogli wchodzić w interakcje z obiektami w zadaniu Pyres of Novigrad.
- Rozwiązano problem, przez który Geralt nie mógł biegać po zadaniu Wandering in the Dark.
- Rozwiązano problem, przez który gracz nie mógł rozmawiać z Octo po zadaniu Lord of Undvik.
- Zmniejszono liczbę sługusów Dzikiego Gonu w zadaniu Ciri’s Story: Fleeing the Bog.
- Rozwiązano problem, przez który Keira może spaść w trakcie zadania Wandering in the Dark.
- Rozwiązano problem, przez który niektóre aktywności były zablokowane podczas zadania Blindingly Obvious.
- Rozwiązano problem, przez który gracz nie mógł aktywować portalu podczas zadania Wandering in the Dark.
- Rozwiązano problem, przez który gracz może zostać uwięzieni w runach zamku Tuirseach.
- Geralt może teraz zawsze grać w Gwinta z panią Serenity.
- Rozwiązano problem z zadaniem Eye for an Eye.
- Rozwiązano problem z interakcją Geralta z niektórymi NPC.
- Rozwiązano problem, przez który nie można było pokonać syren w zadaniu Lord of Undvik
- Zlikwidowano problem przez który gracze mieli sporo problemów po misji Carnal Sins.
- Zlikwidowano błąd przez który podczas zadania King’s Gambit zawieszał się ekran ładowania.
- Rozwiązano problem, przez który gracze mogą doświadczyć przerwy w zdobywaniu doświadczenia w trakcie zadania Count Reuven’s Treasure.
- Rozwiązano problem z zadaniem Contract: The Oxenfurt Drunk.
- Rozwiązano problem z zadaniem Contract: Shrieker.
- Rozwiązano problem, przez który gracze nie mogli wykonywać niektórych czynności w zadaniu Master of the Arena.
- Rozwiązano problem, przez który wilki nie były widoczne w zadaniu Contract: Mysterious Tracks.
- Rozwiązano problem, przez który gracze nie mogli używać szybkiej podróży w niektórych momentach.
- Rozwiązano problem, przez który gracze nie mogli wchodzić w interakcje z Hattorim podczas zadania Swords and Dumplings.
- Gracz nie może brać ciągle zadania Apiarian Phantom.
- Rozwiązano problem z brakiem postępu w zadaniu Broken Flowers.
- Rozwiązano problem z napisem „Novigrad, Closed City”, który pozostawał na ekranie.
- Rozwiązano problem w zadaniu Return to Crookback Bog, przez który potwory pojawiały się wewnątrz budynku.
- Triss często blokowała się w zadaniu Now or Never, problem ten już rozwiązano.