Wiedźmin 3: Dziki Gon doczekał się aktualizacji 1.03 na PS4

Wiedzmin dziki gon 31

CD Projekt Red wypuścił nareszcie patch 1.03 poprawiający ich najnowszą produkcję, grę Wiedźmin 3: Dziki Gon. Łatka wprowadza szereg usprawnień wizualnych. Gra ma być również bardziej płynna, a spadki animacji mniej dokuczliwe. Skrócony został także czas ładowania się animacji oraz powiększono czcionkę w menu gry. 

Konsola Xbox One musi jeszcze trochę poczekać na swój pierwszy patch dla Wiedźmina 3. Aktualizacja jest już gotowa, ale przechodzi proces certyfikacji Microsoftu, przez co ukaże się z małym poślizgiem.

Lista zmian i poprawek wprowadzonych przez Patch 1.03 do Wiedźmina 3: Dziki Gon w wersji na konsolę PlayStation 4:

  • Zlikwidowano błąd pozwalający strzelać do naszych sprzymierzeńców.
  • Rozwiązuje problem związany z regeneracją wytrzymałości podczas sprint.
  • Koryguje błąd, który pozwalał na samozapalenie chmur gazowych.
  • Cząstki krwi będą teraz realistycznej wyglądać na powierzchni wody po śmierci wrogów.
  • Poprawia zachowanie liści w cutscenkach.
  • Usunięto kilka drobnych błędów graficznych w Gwent.
  • Koryguje brakujące tłumaczenia w wersjach zlokalizowanych.
  • Zwiększono wydajność, zwłaszcza w przerywnikach filmowych i podczas rozgrywki.
  • Wprowadza szereg drobnych usprawnień w SFX.
  • Rozwiązuje problem, który mógł być spowodować zawieszenie się ekranu ładowania.
  • Rozwiązuje problem w systemie dialogowym.
  • Poprawiono stabilność gry i interfejsu użytkownika.
  • Powiększono czcionkę w oknie interfejsu użytkownika.
  • I klika innych drobnych zmian i poprawek.