Kolejne miesiące mijają od premiery Wiedźmina 3, a twórcy dalej pracują nas udoskonalaniem gry i usuwaniem błędów. Poza tym już niedługo, bo już 30 sierpnia, zostanie wydany Wiedźmin 3: Dziki Gon Edycja Gry Roku.
Poniżej znajdziecie wszystkie zmiany, które zostaną wprowadzone wraz z jutrzejszą aktualizacją.
Wiedźmin 3: Dziki Gon aktualizacja 1.30 – lista zmian
Postacie
- Vimmie Vivaldi cieszy się swoim nowym wyglądem.
Rozgrywka
- Naprawiono błąd, w wyniku którego opisy właściwości olejów nie były usuwane z mieczy.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego zdobycie niektórych receptur barwników było niemożliwe.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego było możliwe całkowite pominięcie drugiej fazy walki z Eredinem.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego do wytworzenia Mistrzowskiego legendarnego stalowego miecza wiedźmińskiego cechu gryfa wymagany był miecz srebrny.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego zabicie dwóch postaci z zadania „Bez śladu” było niemożliwe.
- Zdziczałe skalne trolle nieopodal drogowskazu „Rozdroży przy Dun Tynne” są nieco mniej zdziczałe na poziomie trudności „Po prostu opowieść”.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego możliwa była zmiana rodzaju bełtów pod wodą, co skutkowało zmniejszonymi obrażeniami z kuszy podczas nurkowania.
- Poprawiono wartości bonusu „Przypływ adrenaliny” podczas walki z grupą bandytów w zadaniu „Szturm na Dun Tynne.”
- Wprowadzono usprawnienia do systemu losowości łupów.
- Zadanie śmiertelnego ciosu generuje poprawną ilość adrenaliny.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego ogon Płotki mógł zniknąć. Dla dotkniętych tym problemem zaleca się zamianę siodeł, zapisanie gry i wczytanie tego zapisu.
- Poprawiono maksymalny poziom przedmiotów, zadań i postaci niezależnych, aby skorygować niezgodności poziomów, jeśli gracz rozpoczął Nową Grę+ na bardzo wysokim poziomie. Maksymalny poziom przedmiotów i zadań to teraz 100, dla postaci niezależnych 105.
- Poprawiono statystyki rynsztunków Hen Gaidth i Tesham Mutna w Nowej Grze+.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego Rycerski miecz stalowy nie był dodawany do okna rzemieślnictwa po zdobyciu schematu.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego mutacja „Drugie życie”, gdy odpowiednie warunki zostały spełnione, mogła dawać Geraltowi nieskończoną regenerację punktów żywotności.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego zła wiedźma z zadania „Dawno, dawno temu..” mogła się okazać nieśmiertelna.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego bonus „Euforia” nie był aktywowany prawidłowo po zatruciu eliksirami.
UI
- Naprawiono błąd, w wyniku którego możliwe było przypisanie umiejętności do okna mutacji innego koloru.
- Naprawiono problemy z kontrolerem Steam.
- Do interfesju dodano ikony przycisków kontrolera PlayStation.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego niektóre przedmioty możliwe do wytworzenia w Nowej Grze+ miały nieprawidłowe wymagania poziomowe.
- Naprawiono problemy związane z rozbieraniem na części większej liczby mutagenów w laboratorium alchemicznym.
Zadania
- Naprawiono błąd, w wyniku którego otwarcie skrzyni zawierającej przedmioty w zadaniu „Poszukiwania: rynsztunek Szkoły Wilka” było niemożliwe.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego z glosariusza mógł zniknąć wpis dotyczący Geralta, gdy ten decyduje się na dołączenie do turnieju rycerskiego pod swoim prawidziwym imieniem.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego zabicie dwóch bandytów przed Karczmą Nigdzie podczas zadania „Po nitce do kłębka” było niemożliwe.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego nie można było zaatakować oszluzga z zadania „Zlecenie: Łaciate kłopoty”, wobec czego ukończenie zadania było niemożliwe.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego umieszczenie rzeźby Reginalda na podwórzu Corvo Bianco było niemożliwe.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego zabicie Morkvarga w Nowej Grze+ podczas zadania „W wilczej skórze” było niemożliwe.
- Naprawiono błąd w wyniku którego używanie stołu alchemicznego w Corvo Bianco czasem było niemożliwe.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego postęp zadania „O czym szepczą grzyby” mógł być zablokowany.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego cel mówiący o założeniu odpowiedniego stroju mógł wyświetlać się w nieskończoność po wykonaniu zadania „Szlachcic z Cintry.”
- Naprawiono błąd, w wyniku którego zadanie „Zlecenie: Łaciate kłopoty” było niemożliwe do ukończenia, jeśli zadanie „Komu w drogę” nie było wcześniej wykonane.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego Vivienne mogła zniknąć podczas zadania „Pieśń rycerskiego serca.”
- Naprawiono błąd, w wyniku którego postęp w zadaniu „Jeśli nie chcesz mojej zguby…” czasem mógł być zablokowany.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego cel zadania „Jeśli nie chcesz mojej zguby…” mógł zostać reaktywowany.
- Naprawiono pozostałe przypadki problemu w wyniku, którego granice z zadania „Długa noc” uniemożliwiały graczom podróżowanie po Toussaint, gdy wspomniane zadanie nie było wykonywane.
- Hughes staje tam gdzie powinien, jeśli w zadaniu „Bohater narodowy” wybierze się opcję „jeszcze jeden dzień”.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego gracz mógł utknąć w karczmie podczas wykonywania zadania „Gwint: Talia Skellige / Gwint: Wielki Turniej w Beauclair.”
- Naprawiono błąd, w wyniku którego postęp w zadaniu „Komu w drogę” mógł zostać zablokowany.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego pomniki w zadaniu „Rekonstrukcja” czasem się nie pojawiały.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego bruxa w zadaniu „Bestia z Toussaint” przejawiała pokojowe tendencje, w czasie kiedy rozgrywka wymagała, aby zmieniła nastawienie na wrogie.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego interakcja ze śladami stóp podczas badania sceny zbrodni w zadaniu „Bestia z Toussaint” była niemożliwa.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego rozmowa rozpoczynającą zadanie „Rycerz do wynajęcia” była niemożliwa podczas wykonywania tej misji.