Wesoła twórczość fanów Call of Duty doceniona w ramach inicjatywy #CODNATION

| @kamilgamerweb | | Przeczytasz w 1 minutę
Call Of Duty Black Ops 4
Call Of Duty Black Ops 4

Z uwagi na zbliżającą się premierę Call of Duty: Black Ops 4 od Activision, światło dzienne ujrzał nowy program celebrujący pasję i kreatywność społeczności Call of Duty. Pierwsza fala materiałów z Black Ops 4 w ramach akcji #CODNATION, zadebiutowała w zeszły weekend, a dodatkowe klipy udostępniono już w sieci. Niedługo pojawi się ich zdecydowanie więcej.

Kampania #CODNATION zainspirowała miłośników kultowej strzelanki i zachęciła do wzięcia udziału w zabawie i opublikowaniu swoich doświadczeń z gry. Aby stworzyć serię wideo, Activision podjęło współpracę z twórcami, streamerami i celebrytami, którzy grają w Call of Duty. Nowe materiały będą pojawiały się regularnie w ramach akcji #CODNATION, aż do zbliżającej wielkimi krokami premiery Call of Duty: Black Ops 4, której termin wyznaczono na 12 października.

Dyskusja

Jeszcze nie ma komentarzy. Skomentuj pierwszy!

Dodaj komentarz

GAMERWEB

Piszemy o grach, nowoczesnych technologiach oraz wysokobudżetowych produkcjach telewizyjnych. Na łamach portalu znajdziecie liczne newsy, recenzje, informacje o premierach, relacje z targów i imprez gamingowych, a także ciekawe artykuły.

Piszemy o grach na PlayStation 4, Xbox One, PC i Nintendo Switch

POLECAMY

Łowcy Trofeów