Ujawniono kolejnych prelegentów na Digital Dragons 2017

Digital Dragons

Za sześć tygodni odbędzie się konferencja Digital Dragons 2017 organizowana przez Krakowski Park Technologiczny. Ujawniono kolejne nazwiska gości, którzy w dniach 22-23 maja wygłoszą swoje prelekcje na tym największym w Europie Środkowej spotkaniu profesjonalistów branży gier wideo. Już od pierwszej, odbywającej się w 2012 roku edycji, wydarzenie to stanowi dla nich okazję do dzielenia się wiedzą techniczną, doświadczeniem w projektowaniu i tworzeniu gier oraz biznesowymi tajnikami działania ogromnego rynku rozrywki elektronicznej.

Kolejnymi prelegentami na Digital Dragons 2017 są:

Luis Barriga – zajmuje stanowisko Game Directora w Blizzard Entertainment. Podczas swojej prezentacji na Digital Dragons 2017 skoncentruje się na przybliżeniu procesu powstawania gier w dużym, kreatywnym zespole gdzie każdy ze współpracowników wnosi do gry swoje własne pomysły – bo w takim właśnie modelu realizowane były wspomniane tytuły Blizzarda.

Paul van Grinsven to programista rozgrywki, dzięki któremu Aloy – rudowłosa bohaterka Horizon – przemierza w płynny i naturalny sposób tę niesamowitą scenerię, która nadała zupełnie nowego znaczenia określeniu „post-apokaliptyczny”.

Krzysztof Gonciarz, na stałe mieszkający w Japonii właściciel studia produkcji wideo Tofu Media, to jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich osobowości na YouTubie. Autor książek Wybuchające beczki – zrozumieć gry wideo oraz uznawanej za „biblię” ambitnych youtuberów Webshows – sekrety wideo w Internecie to twórca, który przetarł szlaki nowego medium dla profesjonalistów z Polski.

Justin Bailey, CEO Fig Publishing, Inc, prowadzącego platformę Fig.co, gdzie finansowanie społecznościowe odbywa się na zasadzie inwestycji a dokładający się do produkcji staje się udziałowcem powstającego tytułu, chętnie opowie jak nowa usługa goniła i w 2017 roku przegoniła Kickstartera pod względem kwot zebranych na projekty gamingowe.

John Graham – współzałożyciel Humble Bundle, który ma do powiedzenia wiele na temat ekonomicznej dynamiki rynku gier, oraz o tym, jak ważne dla marki jest posiadanie własnej, wyraźnej osobowości, która może pozwolić nawet na przekucie jednorazowej wyprzedaży z wątkiem charytatywnym w sprawnie działający model biznesowy o wielomilionowej wartości.

Cała piątka gości, podobnie jak pozostałe wielkie nazwiska branży gier odwiedzające konferencje, takie jak Brenda Romero, Rami Ismail, czy Sam Lake, po przedstawieniu swych prezentacji pozostaną na miejscu, by porozmawiać z uczestnikami, honorując w ten sposób tradycję Digital Dragons, która czyni to wydarzenie wyjątkową okazją do networkingu.