The Dwarves otrzyma premierowy patch na PlayStation 4 i Xbox One

The Dwarves

Premiera The Dwarves już w najbliższy czwartek i nie obejdzie się bez day one patch. Twórcy zdając sobie sprawę, z problemów z jakimi borykały się przedpremierowe wersje gry na konsolach, przygotowali łatkę, która usunie kilka błędów, usprawni interfejs użytkownika, kierowanie kamerą i mapę świata.

Aktualizacja waży 7,13 GB na PlayStation 4 oraz 3,09 GB na Xbox One. Pełna lista poprawek obejmuje:

Optymalizację wydajności:

  • usunięcie zacięć gry w niektórych miejscach,
  • lepszy klatkaż na arenach dzięki wczesnemu załadowaniu, zmianach w zachowaniu wrogów i lepszemu trackingowi,
  • lepszy klatkaż w dodatkowych lokacjach dzięki poprawkom graficznym,
  • korektę tekstur.

Ulepszenia grafiki:

  • zmiękczenie obrazu w różnych miejscach,
  • ładniejszą mgłę w różnych lokacjach,
  • dodanie efektów jak para i dym w niektórych miejscach,
  • poprawki w tone-mappingu/HDR w wielu miejscach.

Poprawki:

  • optymalizację prowadzenia kamery, usuwającą skoki obrazu,
  • poprawki nakładania się postaci/Nav-Mesh,
  • liczne usprawnienia w interfejsie użytkownika,
  • usprawnienie umiejętności „Fake Death” Rodaria,
  • zmiany balansu w niektórych bitwach,
  • dodanie elementu na mapie świata, wskazującego ilość dni, jakie dana wioska jest w stanie oprzeć się atakom,
    Boindil nie ogłusza już samego siebie, uderzając o ścianę,
  • dodanie markera zadań pobocznych na mapie świata.

Naprawę błędów:

  • usunięcie potencjalnego crashu po zrestartowaniu Mifurdania Woods,
  • usunięcie potencjalnego crashu po pierwszej walce Bislipurem,
  • usunięcie błędu po przedstawieniu Andokaia/Djeruna,
  • usunięcie błędu po zejściu z dębu,
  • postać nie może zostać już zablokowana pomiędzy objektami,
  • naprawę błędów w renderowaniu postaci w UI.

Inne:

  • więcej muzyki w scenie końcowej,
  • dodanie brakujących postaci w armii orków w scenie końcowej,
  • dodanie drugiego slotu na AutoSave,
  • dodanie języka chińskiego.