Test płynności animacji w Bloodborne

Kamil Kościelniak | @kamilgamerweb | | Przeczytasz w 1 minutę

Bloodborne w porównaniu z takimi tytułami jak The Order: 1886, pod względem oprawy wygląda dość przeciętnie. Twórcy debiutującego dziś hitu, postawili jednak nie na filmowość lecz na soczysty Gameplay, który wymaga od gracza nie małych umiejętności. Jeśli jesteście ciekawi jak dzieło From Software rodzi sobie podczas akacji z płynnością animacji, to trafiliście w dobre miejsce. Na ogół płynność trzyma się kurczowo granicy 30 fps-ów, choć małe spadki się zdarzają, ale nie maksymalnie do 25 klatek.

Dyskusja

Jeszcze nie ma komentarzy. Skomentuj pierwszy!

Dodaj komentarz

GAMERWEB

Piszemy o grach, nowoczesnych technologiach oraz wysokobudżetowych produkcjach telewizyjnych. Na łamach portalu znajdziecie liczne newsy, recenzje, informacje o premierach, relacje z targów i imprez gamingowych, a także ciekawe artykuły.

Piszemy o grach na PlayStation 4, Xbox One, PC i Nintendo Switch

POLECAMY

Łowcy Trofeów