Ruszyła zapowiedziana wczoraj lawina informacji na temat najnowszego działa studia Insomniac Games. Wiemy już, że ekskluzywny Spider-Man zadebiutuje 7 września na PlayStation 4 i poznaliśmy zawartość edycji kolekcjonerskiej (czytaj), ale poznaliśmy też więcej szczegółów.
Bryan Intihar, dyrektor kreatywny w Insomniac, zdradził w rozmowie z serwisem Game Informer, że Spider-Man w dniu premiery zarówno na podstawowej wersji konsoli PlayStation 4 jak i na Pro, będzie działał w 30 klatkach na sekundę. Tytuł będzie kilkukrotnie większy od Sunset Overdrive, czyli ostatniej produkcji studia, dostępnej wyłącznie dla posiadaczy konsoli Xbox One. Intihar zdradził także, że nie ma najmniejszych szans, żeby Spider-Man w przyszłości pojawił się na konsoli Microsoftu, tak więc nie ma mowy o czasowej ekskluzywności.
Nowe przygody człowieka pająka będą posiadały tryb fotograficzny i na pewno nie uświadczymy w nich mikrotransakcji. Twórcy planują także wydać po premierze dodatkową zawartość, ale nie znamy jeszcze szczegółów na jej temat.