Choć wielu podchodziło sceptycznie do gogli wirtualnej rzeczywistości od Sony, okazuje się że PlayStation VR sprzedaje się całkiem nieźle. Andrew House z Sony Interactive Entertainment, w rozmowie z The New York Times, zdradził że japońska firma od dnia premiery do 19 lutego sprzedała 915 tys. sztuk PlayStation VR. I co ważne, wyniki ten nie dotyczy sprzedaży detalicznej, ale faktycznej ilości sprzętu, który trafił w ręce graczy.
Co ciekawe, nawet Sony nie spodziewało się, że gracze tak chętnie będą kupować VR dla PlayStation 4. Andrew House wyjawił, że firma w wersji optymistycznej zamierzała do kwietnia sprzedać milion PS VR. Zważywszy, że do tego tego okresu zostały jeszcze dwa miesiące, cel powinien zostać bez problemu osiągnięty.
Zadać sobie należy jednak pytanie – w czym tkwi sukces sprzedażowy headsetu? Niewątpliwe najwięcej kopii sprzętu rozeszło się w pierwszych tygodniach od premiery, kiedy jeszcze gracze mieli nadzieję na bogatą bibliotekę gier obsługiwanych przez gogle. Jednak po czterech miesiącach nie widać by Sony traktowało rok 2017 jako czas szczególny dla wirtualnej rzeczywistości. Niestety wciąż brakuje dużych tytułów dedykowanych dla PlayStation VR, ale poczekajmy do E3, może Japończycy czymś zaskoczą.