Connect with us

Cześć, wpisz czego szukasz.

PC

Six Days in Fallujah – kontrowersyjny projekt sprzed lat jednak powstanie

Six Days in Fallujah

Six Days in Fallujah, jeśli pamiętacie jeszcze ten tytuł, zasłynął jako bardzo kontrowersyjny tytuł, którego Konami odmówiło wydania ze względu na negatywną reakcję amerykańskiego wojska i członków ich rodzin. Projekt ten miał realistycznie odwzorować zdobycie przez wojska amerykańskie irackiego miasta Falludża. Minęło jednak od tych zawirowań blisko 12 lat i…gra jednak się ukaże, nawet jeszcze pod koniec tego roku!

Six Days in Fallujah pojawi się na konsolach minionej oraz nowej generacji i PC (Steam). Za wydanie tej gry ma odpowiadać firma Victura, założona przez szefa Atomic Games, czyli dewelopera, pracującego 12 lat temu nad pierwotną wersją gry. 

Obecnie nad Six Days in Fallujah pracuje studio Highwire Games (Golem), na które składa się doświadczenie weteranów ze studia Bungie. Nowa odsłona Six Days in Fallujah powstaje oczywiście od podstaw (nowy silnik graficzny etc.), ale ponownie ma chodzić o pokazanie prawdziwego oblicza wojny, a w tym ponownie pomaga programistom wielu żołnierzy, którzy musieli stoczyć bitwę pod Falludżą w 2004 roku. 

Six Days in Fallujah zwiastun

Kliknij, by skomentować

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Witryna jest chroniona przez reCAPTCHA i Google Politykę Prywatności oraz obowiązują Warunki Korzystania z Usługi.

Advertisement

Zobacz także...

RECENZJE GIER

Nie wiem, jak to jest dziś, ale jeszcze kilka lat temu dosyć popularnym hobby małych dziewczynek w wieku szkolnym było pisanie pamiętników. Gdybym sięgnął...

PUBLICYSTYKA

Wspinanie się na wieże i odbijanie wrogich posterunków to cecha charakterystyczna serii Far Cry, będącej wręcz jedną z definicji neologizmu „ubigra”. Mimo obecnego statusu...

PUBLICYSTYKA

Polski rynek gier we wczesnych latach 2000 był dosyć specyficzny. Na tyle duży, by zaistnieć w społecznej świadomości. Na tyle mały, by stać się...

TESTY SPRZĘTÓW

Kiedyś życie było prostsze. Długość kabla od pada decydowała o tym jak daleko od konsoli będziemy siedzieć. Teraz musimy „męczyć” się z bezprzewodowymi padami...

Advertisement