Digital Foundry tym razem przetestowało grę Sackboy: A Big Adventure. Produkcja zadebiutowała zarówno na PlayStation 4 i PlayStation 5, co niestety musiało się skończyć kompromisami w kwestiach technicznych.
Choć dzięki animowanemu stylowi wizualnemu różnica między trzema wersjami na PS4, PS4 Pro i PS5 może na pierwszy rzut oka wydawać się niewielka, to jednak w wielu aspektach różnice są spore.
Sackboy: A Big Adventure na każdej platformie Sony działa w płynności 60 klatek na sekundę. Wynik ten imponuje zwłaszcza na podstawowej wersji PS4 (niewielkie spadki płynności do 50 FPS), choć został okupiony niską rozdzielczością. Gra bowiem na PS4 działa w rozdzielczości 720p, czyli mniejszej niż LittleBigPlanet 3, które zadebiutowało na tej platformie w 2014 roku. Na PS4 Pro nowe przygody szmacianki działają w rozdzielczości 1080p, a na PS4 w dynamicznej 4K, co w praktyce oznacza 1620p.
Spore różnice między wersjami na PlayStation 4 i PlaySytation 5 widać również w grafice. Na PS4 brakuje niektórych elementów otoczenia ze skomplikowaną fizyką, znikają także odbicia SSR, co wydaje się dość zaskakujące,
A co z czasami ładowania. Na każdej platformie wyniki mogą graczy satysfakcjonować. Na PS5 praktycznie ekrany ładowania nie istnieją, gdyż proces ten trwa mniej niż 3 sekundy. Na PS4 gracze muszą poczekać około 11-13 sekund.
Gra Sackboy: A Big Adventure zadebiutowała 12 listopada na PS4 i PS5.