Kilka tygodni temu Nightdive Studios ogłosiło, że remake System Shock zostanie znacznie opóźniony w wydaniu.
Niedawno PC Gamer poinformował nas o bardziej szczegółowych ramach czasowych daty premiery w rozmowie z dyrektorem Nightdive Studios, Larrym Kupermanem, na Game Developers Conference 2018.
Remake System Shock został ogłoszony w 2015 roku, chwilę po wydaniu Edycji Rozszerzonej. Projekt pierwotnie miał zostać opracowany przez Unity, a następnie przeniesiony na Unreal Engine 4.
Gra została sfinansowana w lipcu 2016 roku za pośrednictwem strony Kickstarter z 1,350,700 $ w zastawach. Raport PC Gamer porusza również tematy finansowe, lecz Kuperman zapewnia, że nie będzie problemów z finansami, nawet z tak długim opóźnieniem premiery gry.
Sponsorzy projektu będą mogli zapoznać się z demem przedstawionym przez Nightdive na Game Developers Conference 2018 z aktualizacją, która pojawi się już w kwietniu.