Dzięki aplikacji NFS Heat Studio, milion graczy ruszyło do przerabiania samochodów, które niebawem trafią do najnowszej odsłony kultowej serii wyścigowej.
Gracze w aplikacji spędzali średnio 24 minuty na tworzeniu ciekawych samochodów, co doprowadziło do ponad 2 milionów unikalnych projektów. Aby uczcić kreatywność społeczności, w ramach konkursu NFS Heat Studio Showcase, wyłoniono 5 fanów, których dzieła znalazły się na poniższym zwiastunie gry.
To nie wszystko. Ponad 100 000 fanów, którzy stworzyli własny samochód w aplikacji NFS Heat Studio, otrzymało własną wersję trailera z ich autorskim projektem. Gwiazdy, w tym French Montana, A$AP Ferg, Pierre-Emerick Aubameyang i partnerzy – Aston Martin, BMW, Mercedes, Porsche, Polestar i Honda również dołączyli do zabawy, a ich projekty będzie można podziwiać na ich kanałach społecznościowych.
Need for Speed Heat wysyła graczy do Palm City, zupełnie nowego otwartego świata, gdzie za dnia kierowcy będą rywalizować w legalnych wyścigach a nocą będą utrapieniem stróżów prawa. Gra zaoferuje graczom możliwość dostosowania i ulepszenia ponad 120 samochodów, w tym hybrydowo-elektrycznego Polestar 1.
Need for Speed Heat zadebiutuje na 8 listopada na PC oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One.