Porównanie grafiki i płynności animacji w Dark Souls II: Scholar of the First Sin

Dark Souls 2 Scholar of the First Sin

Premiera odpicowanego Dark Souls II na konsolach ósmej generacji już za nami, przyszła więc pora na podsumowanie i stwierdzenie na której platformie gra wygląda lepiej. Pod względem oprawy graficznej, gra preznetuje się na obu konsolach praktycznie jednakowo, a różnice są tak znikome, że nie można nadać im żadnego znaczenia. Zarówno Sony jak i Microsoft celowały w rodzielczość 1080p. jednak w przypadku konsoli tych drugich odbiło się to na płynności animacji.

Na PlayStation 4 Dark Souls II działą w dość stabilnych 60 klatkach na sekundę. Spadki animacji się oczywiście zdarzają, ale maksymalnie do 48 FPS, i to kiedy walczymy z kilkunastoma przeciwnikami. Xbox One ma znacznie większe problemy z utrzymaniem płynności w oklicach 60 klatek, a spadki grubo poniżej 40 FPS-ów są tego najlepszym świadectwem.

Dark Souls II na PlayStation 4  jest najładniejszą konsolową wersją tej gry. Konsola Microsoftu radzi sobie z 60 klatkami całkiem nieźle, ale pod warunkiem, że obraz wyświetlany jest w 900p.