Porównanie grafiki i płynności animacji w Crackdown – Xbox One X vs Xbox 360

Kamil Kościelniak | @kamilgamerweb | | Przeczytasz w 2 min.
Crackdown
Crackdown

Pod koniec zeszłego miesiąca Larry Hryb poinformował, że cztery tytuły z biblioteki programu wstecznej kompatybilności, zasilą listę Xbox One X Enhanced. Jedną z tych produkcji jest Crackdown, które DigitalFoundry postanowił przetestować na najnowszej konsoli Microsoftu i porównać jej działanie do tego z konsoli Xbox 360.

Crackdown debiutował pierwotnie w 2007 roku, czyli na początku istnienia poprzedniej generacji. Produkcja znacznie się zestarzała, tak więc gracze wiele oczekiwali po ulepszeniach wynikających z odpalenia gry na Xbox One X. Tytuł z pewnością wygląda lepiej, przez co rozgrywka powinna być bardziej przystępna dla naszych zmysłów. Tekstury są ostrzejsze, a krawędzie wygładzone, jednak wciąż widać, że jest to produkcja sprzed kilku lat.

Gra działa na najnowszej platformie Microsoftu w dwóch trybach – nastawionym na grafikę oraz wydajność. Co ciekawe, ta druga opcja wydaje się w przypadku Crackdown bezużyteczna, gdyż w oby trybach gra działa w stabilnych 30 FPS-ach, a sporadyczne spadki o 2-3 klatki raczej nikomu nie powinny robić różnicy. Szkoda, że nie udało się wycisnąć z Crackdown 60 klatek na sekundę, bo w obecnej sytuacji uruchomienie gry w trybie grafiki, wydaje się jedyną rozsądną opcją.

Poniżej prezentujemy raport DigitalFoundry z testowania Crackdown.

Dodaj komentarz

avatar

GAMERWEB

Piszemy o grach, nowoczesnych technologiach oraz wysokobudżetowych produkcjach telewizyjnych. Na łamach portalu znajdziecie liczne newsy, recenzje, informacje o premierach, relacje z targów i imprez gamingowych, a także ciekawe artykuły.

Piszemy o grach na PlayStation 4, Xbox One, PC i Nintendo Switch

POLECAMY

Łowcy Trofeów