PlatinumGames chciałoby wrócić do prac nad Scalebound

Platinumgames
Platinumgames

Pamiętacie Scalebound, jeden z nielicznych nowych IP, który miał się ukazać ekskluzywnie na konsoli Xbox One? Tytuł został anulowany w 2017 roku, ale twórcy wciąż o nim pamiętają i okazuje się, że z chęcią by powrócili do prac nad nim.

W rozmowie z IGN Japan, prezes PlatinumGames Atsushi Inaba i wiceprezes Hideki Kamiya oświadczyli, że chcieliby wrócić i rozwijać Scalebound. Ten ciekawy tytuł z gatunku RPG akcji został niespodziewanie anulowany w 2017 roku, po trzech latach od ogłoszenia.

Hideki Kamiya już wcześniej przepraszał Microsoft za to, że deweloperzy nie mieli wystarczającego doświadczenia z silnikiem Unreal i zawiedli firmę, która w nich wierzyła. Tym razem Atsushi Inaba stwierdził, że wszystkie wcześniejsze deklaracje dotyczące odrodzenia projektu nie wynikały z czystej grzeczności, lecz studio naprawdę chce ponownie pracować nad Scalebound i jest gotowe do omówienia tego z Microsoftem.

Wykonaliśmy dużo pracy nad projektem i jaki jest sens dla Microsoftu utrzymywania gry w obecnym stanie, kiedy można z nim zrobić cokolwiek. Phil, Phil! Zróbmy to razem!

Hideki Kamiya

Studio PlatinumGames pracuje obecnie nad innym dużym projektem, jakim jest trzecie odsłona serii Bayonetta.

We use cookies to ensure that you have the best experience on our website. If you continue to use this site we assume that you accept this. Learn moreOK