Pamiętacie Scalebound, jeden z nielicznych nowych IP, który miał się ukazać ekskluzywnie na konsoli Xbox One? Tytuł został anulowany w 2017 roku, ale twórcy wciąż o nim pamiętają i okazuje się, że z chęcią by powrócili do prac nad nim.
W rozmowie z IGN Japan, prezes PlatinumGames Atsushi Inaba i wiceprezes Hideki Kamiya oświadczyli, że chcieliby wrócić i rozwijać Scalebound. Ten ciekawy tytuł z gatunku RPG akcji został niespodziewanie anulowany w 2017 roku, po trzech latach od ogłoszenia.
Hideki Kamiya już wcześniej przepraszał Microsoft za to, że deweloperzy nie mieli wystarczającego doświadczenia z silnikiem Unreal i zawiedli firmę, która w nich wierzyła. Tym razem Atsushi Inaba stwierdził, że wszystkie wcześniejsze deklaracje dotyczące odrodzenia projektu nie wynikały z czystej grzeczności, lecz studio naprawdę chce ponownie pracować nad Scalebound i jest gotowe do omówienia tego z Microsoftem.
Wykonaliśmy dużo pracy nad projektem i jaki jest sens dla Microsoftu utrzymywania gry w obecnym stanie, kiedy można z nim zrobić cokolwiek. Phil, Phil! Zróbmy to razem!
Hideki Kamiya
Studio PlatinumGames pracuje obecnie nad innym dużym projektem, jakim jest trzecie odsłona serii Bayonetta.