Każdy kolejny patch do Wiedźmina 3 miał poprawić wydajność gry i płynność animacji. Jednak zmian tych nie dostrzegali gracze, a serwis Digital Foundry potwierdzał zazwyczaj, że o żadnych znaczącej poprawie liczbie klatek na sekundę nie mam mowy. Tym razem jest jednak inaczej.
Na poniższych materiałach możecie zobaczyć jak w porównaniu z poprzednią wersją gry ulega poprawie liczba fps-ów. Niestety zmiany są widoczne jedynie na konsoli PlayStation 4, która pod względem płynności znacznie odbiegała od wersji na gry na konsole Xbox One. Teraz sytuacja się odwróciła.
Liczba klatek na sekundę na PS4 już nie spada poniżej 20 a w miejscach gdzie do tego dochodziło, utrzymuje się teraz na poziomie okołu 30. Progres o 10 fps, to naprawdę sporo.
Wersja gry na Xbox One nie uległa większym zmianom, w niektórych lokacjach można zauważyć wręcz, że płynność animacji o kilka klatek się zmniejszyła w porównaniu do wersji z patchem 1.08.