Dyrektor kreatywny Insomniac Games Marcus Smith, opowiedział w wywiadzie dla GamesRadar o pracy ze sprzętem PlayStation 5 oraz o tym, jak bardzo zmieniło to podejście do produkcji nowych gier.
- PlayStation 5 według Marcus Smitha ma mieć olbrzymi potencjał.
- Marcus chwali pada DualSense, który oferuje dotychczas nieznane wcześniej graczom możliwości.
- Sprawdź także: Ratchet & Clank: Rift Apart na PS5 będzie wymagało od gracza wyboru albo 4K, albo 60 klatek.
Smitha uważa PlayStation 5 za kamień milowy, który będzie kształtował rozwój gier przez kilka najbliższych lat.
„Często nowy sprzęt jest postrzegany jedynie jako krok w kierunku lepszej grafiki. Jednak w przypadku PS5 widzimy prawdziwy skok do przodu, dzięki natychmiastowemu pobieraniu, technologii dźwięku 3D i oczywiście tej samej ulepszonej oprawie wizualnej. Jesteśmy dopiero na samym początku cyklu życia systemu, dopiero zaczynamy się do niego przyzwyczajać i nawet nie jesteśmy blisko jego pełnego potencjału. W przyszłości wszystko będzie jeszcze ciekawsze” – wyjaśnia Markus Smith z Insomniac Games.
Smith pochwalił gamepada DualSense, zapewniając, że jego charakterystyczne cechy otworzyły przed zespołem Insomniac Games ogromne możliwości eksperymentowania, z których wiele znajduje odzwierciedlenie w ich nadchodzącej grze Ratchet & Clank: Rift Apart.
Na przykład w nowych przygodach Ratcheta i Clanka dotykowe sprzężenie zwrotne i wyzwalacze adaptacyjne zapewnią graczom wyjątkowe wrażenia podczas strzelania i używania różnych rodzajów broni.
Obecnie Ratchet & Clank: Rift Apart nie ma dokładnej daty premiery, ale projekt powinien trafić do sprzedaży w pierwszej połowie tego roku tylko na konsoli PlayStation 5.