„Nie jesteśmy jeszcze blisko uwolnienia potencjału PS5”: Insomniac Games jest zachwycone PlayStation 5

Ratchet & Clank Rift Apart
Ratchet & Clank Rift Apart

Dyrektor kreatywny Insomniac Games Marcus Smith, opowiedział w wywiadzie dla GamesRadar o pracy ze sprzętem PlayStation 5 oraz o tym, jak bardzo zmieniło to podejście do produkcji nowych gier.

Smitha uważa PlayStation 5 za kamień milowy, który będzie kształtował rozwój gier przez kilka najbliższych lat.

„Często nowy sprzęt jest postrzegany jedynie jako krok w kierunku lepszej grafiki. Jednak w przypadku PS5 widzimy prawdziwy skok do przodu, dzięki natychmiastowemu pobieraniu, technologii dźwięku 3D i oczywiście tej samej ulepszonej oprawie wizualnej. Jesteśmy dopiero na samym początku cyklu życia systemu, dopiero zaczynamy się do niego przyzwyczajać i nawet nie jesteśmy blisko jego pełnego potencjału. W przyszłości wszystko będzie jeszcze ciekawsze” – wyjaśnia Markus Smith z Insomniac Games.

Smith pochwalił gamepada DualSense, zapewniając, że jego charakterystyczne cechy otworzyły przed zespołem Insomniac Games ogromne możliwości eksperymentowania, z których wiele znajduje odzwierciedlenie w ich nadchodzącej grze Ratchet & Clank: Rift Apart.

Na przykład w nowych przygodach Ratcheta i Clanka dotykowe sprzężenie zwrotne i wyzwalacze adaptacyjne zapewnią graczom wyjątkowe wrażenia podczas strzelania i używania różnych rodzajów broni.

Obecnie Ratchet & Clank: Rift Apart nie ma dokładnej daty premiery, ale projekt powinien trafić do sprzedaży w pierwszej połowie tego roku tylko na konsoli PlayStation 5.

We use cookies to ensure that you have the best experience on our website. If you continue to use this site we assume that you accept this. Learn moreOK