Dzisiaj na półkach sklepowych i w dystrybucji cyfrowej pojawiła się kooperacyjna strzelanina pierwszoosobowa – Killing Floor 2. Gra jest kontynuacją
Killing Floor z 2009 roku, które wyłącznie w edycji na PC sprzedało się w ponad 3 milionach egzemplarzy. Sequel z łatwością powinien pobić ten wynik, gdyż już we wczesnym dostępie na platformie Steam, gra rozeszła w liczbie 2 milionów kopii.
Tytuł jest praktycznie pozbawiony wątku fabularnego, a zadaniem graczy jest odpieranie kolejnych fal krwiożerczych mutantów. Brzmi banalnie, ale jednak tak nie jest. Do dyspozycji otrzymujemy 10 różnych specjalizacji, każda wyposażona jest w inny arsenał, który wpływa na sposób gry daną postacią. Gra jest bardzo wymagająca i kładzie bardzo duży nacisk na współpracę.
John Gibson, prezes dewelopera gry – Tripwire Interactive, nie ukrywa ekscytacji dzisiejszą premierą:
W prace nad Killing Floor 2 włożyliśmy nasze serca, a opinie graczy w trakcie Early Acces okazały się nieocenione. Chcieliśmy oddać w ręce fanów produkt z wartką akcją znaną z poprzedniej odsłony. Zależało nam również, żeby osoby nie zaznajomione z serią zasmakowały tego przyjemnego okrucieństwa, które pokochały miliony graczy. Premiera Killing Floor 2 na PC i konsolach PlayStation 4 Pro i PlayStation 4 to dla nas ogromny krok. Wszyscy w Tripwire Interactive są tym faktem niezmiernie podekscytowani.
Gra na wszystkich platformach dostępna jest w cenie 159,90 zł i ukaże się w dwóch wersjach:
Wersja LIMITED EDITION na PC zawierające:
- magnes 3D,
- steelbok,
- dwustronny plakat,
- rozpiska klawiszy
- dodatki cyfrowe (pierwsza część Killing Floor, soundtrack Killing Floor 2, ponad 200-stronicowy artbook Killing Floor 2, postać DJ Scully z unikatowym zestawem głosów, twarzy i skórek oraz inne dodatkowe przedmioty dla postaci).
Wersja konsolowa na PlayStation 4:
- 6 bonusowych postaci,
- dodatkowe przedmioty dla postaci (słuchawki, okulary 3D, meloniki),
- ponad 200-stronicowy cyfrowy artbook.