Ilość klatek na sekundę w GTA V – porównanie generacji

Kamil Kościelniak | @kamilgamerweb | | Przeczytasz w 1 minutę

W ostatnim czasie bardzo popularne jest publikowanie w sieci materiałów porównujących płynność animacji na różnych platformach. Dzisiaj na tapecie mamy wielki hit od Rockstar Games, czyli Grand Theft Auto V. Na poniższych materiałach porównano stabilność animacji na PlayStation 4 i Xbox One w zestawieniu z konsolami PlayStation 3 i Xbox 360. 

Rockstar Games postarało się by nowe konsole dostały stabilne 30 fps-ów, ale co ciekawe na konsolach siódmej generacji również nie wyglądało to tragicznie. Największe spadki framerateu zaliczało PS3, zaś Xbox 360 choć miewa problemy ze stabilnością, to miejscami wyprzedza nawet obecną generacje.

 

Dyskusja

Jeszcze nie ma komentarzy. Skomentuj pierwszy!

Dodaj komentarz

GAMERWEB

Piszemy o grach, nowoczesnych technologiach oraz wysokobudżetowych produkcjach telewizyjnych. Na łamach portalu znajdziecie liczne newsy, recenzje, informacje o premierach, relacje z targów i imprez gamingowych, a także ciekawe artykuły.

Piszemy o grach na PlayStation 4, Xbox One, PC i Nintendo Switch

POLECAMY

Łowcy Trofeów