HyperX chwali się wynikami sprzedaży sprzętu gamingowego

Mix Rosegold Angle
Mix Rosegold Angle

HyperX, dział gamingowy firmy Kingston Technology Company Inc., poinformował, że sprzedał łącznie ponad 10 mln gamingowych zestawów słuchawkowych, a obecnie wprowadza na rynek ich najnowszy model, Cloud MIX Rose Gold Edition, należący do kategorii urządzeń lifestylowych. HyperX wyprodukował swój pierwszy gamingowy zestaw słuchawkowy w 2014 roku. Od tego czasu stworzył 30 modeli tych urządzeń. Stał się jednym z największych producentów słuchawek do komputerów PC i konsoli gier. Dziś wkracza również na rynek lifestylowy z nową linią Cloud MIX.

HyperX osiągnął również ważne kamienie milowe w dwóch innych kategoriach: sprzedał ponad milion klawiatur gamingowych i 65 milionów modułów pamięci. Wcześniej wprowadził na rynek mechaniczne klawiatury gamingowe HyperX Alloy z przełącznikami Cherry MX, a obecnie nadal rozwija te produkty, czego rezultatem jest mechaniczna klawiatura gamingowa HyperX Alloy Origins z firmowymi mechanicznymi przełącznikami klawiszy. Oferta pamięci HyperX obejmuje markowe moduły pamięci DDR4 FURY i Predator oraz moduły RGB z podświetleniem LED regulowanym za pomocą oprogramowania NGENUITY.

Wyniki skomentował Paul Leaman, Vice President HyperX w regionie EMEA:

HyperX zwiększa swój udział w rynku szybciej, niż wynikałoby z naszych przewidywań. Osiągnął pozycję lidera w dziedzinie zestawów słuchawkowych do komputerów PC i pioniera branży gamingowej. Sama liczba 10 milionów sprzedanych słuchawek robi wrażenie, ale dopiero gdy dodamy do tego wskaźniki sprzedaży klawiatur i modułów pamięci, widać, jaką potęgą stał się HyperX w branży urządzeń gamingowych