Fizyka samochodów w WRC 7

Dawid Zaleski | @Dawidci | | Przeczytasz w 1 minutę
Wrc 7 Fizyka

Tydzień temu miała na PC, PlayStation 4 oraz Xbox One premierę gra od Kylotonn, FIA World Rally Championship 2017 (WRC 7). Na oficjalnym kanale Techland Wydawnictwo pojawił się materiał związany z tą produkcją, a dokładniej z fizyką samochodów i wpływem pracy specjalistów na zwiększenie realizmu modelu jazdy. Na ten temat wypowiada się Rui Soares, inżynier ds. dynamiki pracujący przy samochodach rajdowych WRC, który analizuje fizykę WRC 7.

Główne cechy WRC 7:

  • 63 OS-y w 13 lokalizacjach, w tym odcinki mierzące do 25 km
  • zmiany w fizyce jazdy związane z szeregiem usprawnień wprowadzonych w tegorocznych samochodach
  • podniesiony realizm dzięki na nowo przeniesionym do gry odcinkami
  • tryb split-screen dla dwóch graczy na jednej konsoli
  • opcje sieciowe z tygodniowymi wyzwaniami i rywalizacją e-sportową

Fizyka w WRC 7

https://youtu.be/wbgvaLafFNk

Dyskusja

Jeszcze nie ma komentarzy. Skomentuj pierwszy!

Dodaj komentarz

GAMERWEB

Piszemy o grach, nowoczesnych technologiach oraz wysokobudżetowych produkcjach telewizyjnych. Na łamach portalu znajdziecie liczne newsy, recenzje, informacje o premierach, relacje z targów i imprez gamingowych, a także ciekawe artykuły.

Piszemy o grach na PlayStation 4, Xbox One, PC i Nintendo Switch

POLECAMY

Łowcy Trofeów