Tydzień temu miała na PC, PlayStation 4 oraz Xbox One premierę gra od Kylotonn, FIA World Rally Championship 2017 (WRC 7). Na oficjalnym kanale Techland Wydawnictwo pojawił się materiał związany z tą produkcją, a dokładniej z fizyką samochodów i wpływem pracy specjalistów na zwiększenie realizmu modelu jazdy. Na ten temat wypowiada się Rui Soares, inżynier ds. dynamiki pracujący przy samochodach rajdowych WRC, który analizuje fizykę WRC 7.
Główne cechy WRC 7:
- 63 OS-y w 13 lokalizacjach, w tym odcinki mierzące do 25 km
- zmiany w fizyce jazdy związane z szeregiem usprawnień wprowadzonych w tegorocznych samochodach
- podniesiony realizm dzięki na nowo przeniesionym do gry odcinkami
- tryb split-screen dla dwóch graczy na jednej konsoli
- opcje sieciowe z tygodniowymi wyzwaniami i rywalizacją e-sportową