Andrew Wilson, CEO Electronic Arts, ogłosił podczas kwartalnej konferencji, że firma zamierza do końca bieżącego roku finansowego (do 31 marca 2018), sprzedać 14 mln kopii Star Wars: Battlefront 2. Jest to raczej plan minimum, gdyż taki wynik osiągnęła pierwsza część od listopada 2015 roku do 31 marca 2016. Aspiracje elektroników muszą być więc znacznie większe biorąc pod uwagę, że seqel będzie dużo większą produkcją.
Po premierze Star Wars: Battlefront, twórcy byli krytykowani za ubogą zawartość w dniu premiery oraz za bardzo drogą przepustkę sezonową. Druga część ma nie tylko być wolna od płatnego Season Passa, ale również oferować na stracie znacznie więcej niż poprzedniczka. Tytuł otrzyma nową historię, kampanię dla jednego gracza, nowe tryby, postacie oraz pojazdy i planety ze wszystkich epok z uniwersum Gwiezdnych Wojen.
Star Wars: Battlefront 2 zadebiutuje 17 listopada w edycji na PC oraz konsole PlayStation 4 i Xbox One.