Obecnie Cyberpunk 2077 różni się od tego, co mogliśmy zobaczyć w ubiegłym roku na obszernym fragmencie rozgrywki – twierdzi główny projektant zadań, Mateusz Tomaszkiewicz.
W trakcie rozmowy z hiszpańskim serwisem Area Jugones, przedstawiciel CD Projekt RED przyznał, że podczas wspomnianej prezentacji, studio nie było do końca pewne, jak przenieść niektóre z pomysłów do gry.
Tomaszkiewicz podkreślił, że wciąż nie zaprezentowano wszystkiego, co będzie oferować najnowsza produkcja polskiego studia. Deweloperzy cały czas pracują nad wieloma aspektami i detalami. Sam tytuł wygląda inaczej niż na zaprezentowanym w ubiegłym roku fragmencie.
Główna oś produkcji nie uległa jednak zmianie. CD Projekt RED cały czas pracuje nad grą, która opowie dojrzałą historię, w której to gracz będzie musiał dokonywać moralnych, mających wpływ na fabułę, wyborów.
„To gra RPG, która kładzie nacisk na decyzje i konsekwencje. Liczy się w niej się wszystko, co robisz” – podkreślił Tomaszkiewicz.
Deweloper dodał również, że istnieje wiele sposobów na ukończenie produkcji. Każdy gracz będzie miał możliwość wybrania takiego stylu gry, który najbardziej odpowiada jego preferencjom.
Równie ważnym elementem najnowszego dzieła CD Projekt RED ma być walka. To jak będzie ona wyglądać, zależy głównie od preferowanego przez nas stylu, a także arsenału. Różne bronie spisują się lepiej w określonych sytuacjach. Dobór odpowiedniej taktyki i oręża będzie kluczem do sukcesu.
Cyberpunk 2077 zmierza na komputery osobiste, a także konsole PlayStation 4 i Xbox One. Wciąż nie znamy jednak daty premiery.