Combat Arms świętuje 7. urodziny

combat arms

Darmowa strzelanka, w której zarejestrowano ponad 15 milionów graczy obchodzi już 7. rok istnienia. Z tej okazji użytkownicy dostaną od twórców specjalne nagrody. 

W związku z utrzymaniem darmowej produkcji tak długo na rynku pokuszono się o podsumowania, które prezentują się naprawdę imponująco. W grze zarejestrowano łącznie liczbę  38 859 686 907 zabójstw, z czego  4 305 278 772 to strzały w głowę. Natomiast w ostatnich sześciu miesiącach w grze wystrzelono 24 123 067 826 naboi, co pozwoliłoby na owinięcie takim pasem pocisków Ziemi… 105 razy!

Zespół Combat Arms na tą rocznicę stworzył specjalny limitowany ekwipunek graczom oraz bonus 700% EXP/GP.

Dodatkowo twórcy opisali swoje wspomnienia związane z tytułem:

  • Nie mogę uwierzyć, że od premiery Combat Arms minęło już 7 lat, ten czas tak szybko upłynął. Przyjemnością było móc oglądać rozrost i rozwój społeczności w ciągu tych lat. Korzystając z okazji chciałbym wszystkim podziękować za ich wsparcie. Przed nami jeszcze wiele wspólnych lat – mówi Mr.J, dyrektor gry.
  • Gram w Combat Arms od pięciu lat i wiem, że to krótki okres czasu w porównaniu do tych graczy z sześcioma, czy siedmioma laty doświadczenia w grze. Wciąż ginę zdecydowanie za dużo, lecz zawsze uczę się rozwiązań, taktyk i nowych technik od społeczności. Jest ona wspaniała i cieszę się, że mogę być jej częścią – przyznaje Janye East, projektant gry.
  • Moje wspomnienia z tworzenia i grania w Combat Arms są dla mnie cenniejsze niż złoto. Wiem, że zostaną one ze mną na zawsze. Dziękuję wszystkim – dodaje Karl, projektant gry.
  • Chciałbym podziękować społeczności Combat Arms, za jej nieustanne wsparcie w ciągu tych siedmiu lat. Są oni napędzającym nas paliwem i mam nadzieje, że razem będziemy zawsze wspierać Combat Arms – stwierdza DJ. Koo, projektant dźwięku w grze.
  • Zespół Combat Arms zawsze zwracał uwagę na sugestie społeczności, wielokrotnie byliśmy miło zaskoczeni niesamowitymi przemyśleniami przez nią oferowanymi. W przyszłości będziemy jeszcze bardziej się jej przysłuchiwać – ogłasza Sniper, projektant poziomów w grze.

Aktualnie zespół gry dalej pracuje nad udoskonalaniem i optymalizacją poszczególnych składowych produkcji. Oby tak dalej!