Call of Duty trafi w Chinach na urządzenia mobilne

Activision
Activision

Firma Activision oraz chiński gigant Tencent Holdings Limited, ogłosiły współpracę, której owocem będzie wprowadzenie kultowej marki Call of Duty na urządzenia mobilne na rynku chińskim. Pierwszy tytuł zostanie wydany w modelu free-to-play i zapewni dynamiczną akcję zaprezentowaną w widoku pierwszoosobowym. Mobilna gra Call of Duty będzie stanowiła swoisty miks znanych graczom postaci, map, trybów oraz legendarnych broni. Gra zadebiutuje jeszcze w tym roku.

Rob Kostich, wiceprezes i dyrektor generalny odpowiedzialny za Call of Duty, nie kryje zadowolenia ze współpracy:

Pracujemy w ramach ścisłej współpracy z jednym z kluczowych studiów mobilnych należących do Tencent, zespołem Timi, wraz z którym tworzymy zabawną i oryginalną produkcję Call of Duty oferującą znakomitą rozgrywkę oraz mechaniki dla graczy mobilnych. Marka Call of Duty od lat jest wiodącym doświadczeniem w kategorii pierwszoosobowych gier akcji, a przeniesienie tego na platformy mobilne jest dla nas wyjątkowo ekscytujące. Nie możemy się doczekać aż zagrają w to fani.