Firma Activision oraz chiński gigant Tencent Holdings Limited, ogłosiły współpracę, której owocem będzie wprowadzenie kultowej marki Call of Duty na urządzenia mobilne na rynku chińskim. Pierwszy tytuł zostanie wydany w modelu free-to-play i zapewni dynamiczną akcję zaprezentowaną w widoku pierwszoosobowym. Mobilna gra Call of Duty będzie stanowiła swoisty miks znanych graczom postaci, map, trybów oraz legendarnych broni. Gra zadebiutuje jeszcze w tym roku.
Rob Kostich, wiceprezes i dyrektor generalny odpowiedzialny za Call of Duty, nie kryje zadowolenia ze współpracy:
Pracujemy w ramach ścisłej współpracy z jednym z kluczowych studiów mobilnych należących do Tencent, zespołem Timi, wraz z którym tworzymy zabawną i oryginalną produkcję Call of Duty oferującą znakomitą rozgrywkę oraz mechaniki dla graczy mobilnych. Marka Call of Duty od lat jest wiodącym doświadczeniem w kategorii pierwszoosobowych gier akcji, a przeniesienie tego na platformy mobilne jest dla nas wyjątkowo ekscytujące. Nie możemy się doczekać aż zagrają w to fani.