Call of Duty: Mobile w ciągu dwóch miesięcy od premiery zostało pobrane 172 miliony razy, generując przy tym globalne wydatki graczy rzędu 87 milionów dolarów.
Według mobilnego analityka z Sensor Tower Intelligence, zainteresowanie grą sporo spadło w listopadzie, gdyż tylko w samym październiku po grę sięgnięto 146 mln razy. Jednak w listopadzie gra stworzona przez chiński Tencent zaliczyła nadal imponujący wynik 21 milionów instalacji.
Duża liczba porań przekłada się także na wydatki graczy. Gra największą popularnością cieszy się w USA, Indiach i Brazylii, ale najchętniej gracze sięgają do swoich wirtualnych portfeli w USA, Wielkiej Brytanii i Japonii.
Co ciekawe to Google Play wygenerowało największą liczbę pobrań, bo 52%, czyli 89 ze 172 milionów, ale to posiadacze urządzeń z systemem iOS chętniej wydają pieniądze, bo zapewnili do tej pory 59,2% całkowitego przychodu z gry.