Czy słyszałeś już o booking engine? Jeśli na co dzień posługujesz się programem hotelowym, lecz nadal jesteś zmęczony odbieraniem telefonów i masz dosyć ręcznego wpisywania rezerwacji – ta funkcja może ułatwić Ci życie!
Czy słyszałeś już o booking engine? Jeśli na co dzień posługujesz się programem hotelowym, lecz nadal jesteś zmęczony odbieraniem telefonów i masz dosyć ręcznego wpisywania rezerwacji – ta funkcja może ułatwić Ci życie!
Zdarza się, że telefon na recepcji dzwoni od rana do wieczora?
Pracownicy i właściciele obiektów nie mają czasu na zajęcie się czymkolwiek innym, niż odbieraniem telefonów. Potencjalni goście szybko irytują się, gdy linia na recepcję jest nieustannie zajęta, przez co rezygnują z zabukowania pobytu. Jeśli ten problem jest Ci znany – być może mamy dla Ciebie rozwiązanie!
Czy wiesz, że do przyjmowania rezerwacji 24/7 wcale nie potrzebujesz zatrudniać nocnej zmiany?
Pomoże Ci w tym booking engine, czyli silnik rezerwacji. Jest to panel umieszczony na stronie internetowej, przez który można zarezerwować pobyt w danym terminie. Moduł ten jest dopasowany kolorystycznie do estetyki strony. Można połączyć go bezpośrednio z programem hotelowym, do którego będą trafiać rezerwacje.
Jakie korzyści płyną z zainstalowania booking engine na stronie obiektu?
- Rezerwacja online – o każdej porze dnia i nocy,
- Przyjęcie płatności przez internet,
- Połączenie z programem hotelowym i błyskawiczna wysyłka danych,
- Automatyczna wysyłka e-maila z potwierdzeniem rezerwacji,
- Dopasowana kolorystyka, możliwość dostosowania modułu,
- Możliwość ustalenia różnych cen na poszczególne terminy.
Wygoda, automatyzacja i więcej czasu na inne zadania.
Booking engine na stronie internetowej obiektu wraz z intuicyjnym programem hotelowym pozwala zaoszczędzić mnóstwo czasu, a tym samym pieniędzy. Przy takiej automatyzacji pracy, okres wdrożeniowy dla nowego recepcjonisty z pewnością będzie krótszy, niż dotychczas. Natomiast jeśli sam zajmujesz się prowadzeniem rejestracji – zyskasz więcej czasu dla siebie i swoich gości.