Apex Legends okazał się niebywałym sukcesem EA i Respawn Entertainment. Wciąż jest szansa na zwiększenie bezy graczy, gdyż produkcja aktualnie nie jest dostępna w Chinach, choć niedługo może się to zmienić.
Tencent jest obecnie odpowiedzialne za wydanie PlayerUnknown’s Battlegrounds na terenie Chin i podobno rozpoczęło rozmowy z EA w sprawie wydania Apex’a.
W tej chwili obie strony muszą potwierdzić lub zdementować tę informację. Poza tym nie ma się czemu dziwić, 25 milionów graczy w pierwszym tygodniu życia gry to niebywały wynik, nie wspominając o przychylnych recenzjach i biciu rekordów Fortnite na Twitchu.
Gamoloco dotarło do bardzo interesujących danych, okazuje się bowiem, że w dniu wydania Apex Legends okazało się najlepszym debiutem na w historii Twitcha. Tylko 12 lutego rozgrywkę z sieciowej strzelanki oglądano 8,4 miliona godzin. To wynik o 1,2 mln lepszy od tego, który w premierowej dobie osiągnęło Fortnite.
Najnowsza gra Respawn Entertainment przyczyniła się również do poprawy akcji EA, te poszybowały o 11% w górę, co z pewnością zadowoliło inwestorów. W takiej sytuacji łatwo dostrzec chęć Tencent na wydanie produkcji w Chinach.