Connect with us

Cześć, wpisz czego szukasz.

PS4

Aktualizacja 1.05 dla Cyberpunk 2077 znacząco poprawiła konsolowe wersje, ale nie obyło się bez kompromisów

Cyberpunk 2077

Studio CD Projekt Red wydało wczoraj nowy patch do Cyberpunk 2077 o numerze 1.05. Aktualizacja zadebiutowała dotychczas tylko na konsolach i okazało się, że znacznie poprawiła działanie gry na konsolach, zwłaszcza poprzedniej generacji.

Dotychczas najbardziej dramatycznie wyglądała sytuacja na platformie Xbox One. Podczas dynamicznych starć liczba klatek na sekundę potrafiła spaść nawet do 11, nie przekraczając przy tym 20. Teraz w tym samym fragmencie płynność waha się między 25-15 FPS. Zdecydowanie lepiej radzi sobie PlayStation 4, na którym spadki płynności animacji poniżej 20 klatek praktycznie przestały występować.

Na każdej konsoli, czy to poprzedniej, czy też obecnej generacji dostrzec można poprawę oprawy graficznej. Tekstury stały się bardziej ostre, ale z kolei ucierpiały na tym szczegóły oddalonych budynków. Na konsolach Xbox One, Xbox One X i nawet Xbox Series S, pogorszeniu uległy także cienie oraz oświetlenie. Wydajność gry wzrosła jednak o 20-30%.

Na PlayStation 4 i Xbox One wzrosła także rozdzielczość – w tej pierwszej do dynamicznego 1080p (było 900p) a na sprzęcie Microsoftu do 900p. Na ulicach pojawiło się także więcej NPC.

Poniżej możecie zobaczyć materiały porównujące Cyberpunk 2077 przed i po łatce 1.05.

Kliknij, by skomentować

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Advertisement

Zobacz także...

XSX

Microsoft po raz kolejny zaprezentował listę gier, które trafią do biblioteki Xbox Game Pass w przeciągu następnych dwóch tygodni. Najsmakowitszym kąskiem dla wielu z...

TANIE GRANIE

Epic Games umożliwił graczom przypisanie przez najbliższy tydzień gry Galactic Civilizations III za darmo do swojego konta w sklepie Epic Games Store.  Galactic Civilizations III to...

RECENZJE GIER

Sześcienne szkielety powstają ze switchowego grobu, by zawojować rynek PC… Dobra, to nie był dobry początek. Dość długo zastanawiałem się, co zrobić ze Skellboy:...

PUBLICYSTYKA

Jeśli już zdążyliście wyjąć pochodnie, naostrzyć kołki i pożyczyć od dziadka widły, to stop! Nie szturmujcie siedziby redakcji, bo mnie tam nie ma. Musicie...

Advertisement