Alice VR to gra rodzimego Carbon Studio, stworzona głównie z myślą o goglach VR. Tytuł powstał na skutek inspiracji twórczością Lewisa Carrolla i ma zapewnić niezwykłą przygodę science fiction. Fabuła rozgrywa się na obcej planecie, której mieszkańcy zaginęli w tajemniczych okolicznościach, o czym pełniąca rolę przewodnika sztuczna inteligencja – w tej roli Krystyna Czubówna – zdaje się wiedzieć więcej, niż chce zdradzić. Sprawy przybierają niespodziewany obrót, gdy pojawiają się Kot z Cheshire i Szalony Kapelusznik. Czy uda ci się naprawić uszkodzony statek kosmiczny… i nie oszaleć?
Alek Caban, Art Director i współzałożyciel Carbon Studio podkreśla, że przy tworzeniu gry duży nacisk
Alice VR to nasza pierwsza tak duża produkcja i chcieliśmy, by była czymś więcej, niż tylko ucztą dla oczu. Chcieliśmy, by nasz świat otaczał graczy, zachwycał i budził ciekawość. Lewis Carroll miał niezwykły talent do łączenia rzeczywistości z wyobraźnią. Tworzył miejsca znajome, ale jednocześnie zupełnie nieprawdopodobne – napisane przez niego historie to wspaniałe źródło inspiracji.
W Alice VR grać można na goglach wirtualnej rzeczywistości – Oculus Rift, HTC Vive i OSVR oraz tradycyjnie na monitorze.