Electronic Arts i Respawn Entertainment opublikowały na blogu trzeci wpis z ciekawej serii, w której szczegółowo opisywane są podejścia twórców do opracowania Medal of Honor: Above and Beyond. Ten najnowszy tekst przedstawia wirtualną rzeczywistość jako centrum tego przedsięwzięcia.
Medal of Honor: Above and Beyond będzie dostępny nie tylko w sklepie Oculus, ale także na Steamie – z obsługą crossplay i SteamVR. Seria ma wrócić do podstaw, a to dzięki bardzo ważnej postaci dla cyklu, jaką jest Peter Herschmann, czyli producent i scenarzysta oryginalnej strzelanki z 1999 roku. To właśnie on jest odpowiedzialny za jej rozwój w Respawn. W notce na blogu, Hirschmann opisuje, że na pierwszym miejscu stawa system kontroli oraz jego fundamentalny wpływ na przebieg rozgrywki.
W filmach Above and Beyond widać, że twórcy starają się zrobić po prostu klasycznego Medal of Honor, więc fani czekają nie tylko na efektowne potyczki, ale także na powolne etapy. Premiera gry ma się odbyć jeszcze w tym roku.