Wrocławskie studio Cat-astrophe Games ujawniło nad czym obecnie pracuje. FoodBall ma być grą sportową łączącą w sobie wyścigi oraz jedzenie. Twórcy nie ukrywają inspiracji Rocket League, chociaż zaznaczają, że zamierzają poprowadzić grę nieco innymi torami. Produkcja będzie zawierać tryb fabularny, w którym wcielimy się we właścicieli różnorodnych food trucków. W ręce graczy zostanie oddanych 8 postaci o indywidualnych zdolnościach i właściwościach. Boiskowe starcia mają być dynamiczne oraz efektowne. Poniżej możecie zapoznać się z głównymi cechami FoodBall:
- unikalne połączenie sportu, wyścigów i jedzenia;
- szalona i nieprzewidywalna rozgrywka;
- 8 postaci/pojazdów z unikalnymi umiejętnościami;
- lokalny tryb wieloosobowy (2-4 graczy);
- pastelowa oprawa graficzna;
- turnieje i rozbudowany tryb fabularny;
- liczne przedmioty zmieniające wygląd pojazdów;
- easy to play, hard to master.
Sami twórcy wypowiadają się o projekcie w następujący sposób.
„Gra, którą tworzymy, może na pierwszy rzut oka kojarzyć się z Rocket League. Zaproponujemy jednak inne podejście do tematu. FoodBall zaoferuje rozbudowany tryb fabularny z komiksowymi wstawkami, a każda z postaci będzie mieć swoją historię i unikalne umiejętności, które będą mieć spory wpływ na rozgrywkę. Przykładamy szczególnie dużą wagę do lokalnych trybów wieloosobowych (rywalizacja i kooperacja). Dobra zabawa przed jedną konsolą/komputerem to jeden z naszych głównych celów” – mówi CEO Cat-astrophe Games, Paweł Wojciechowicz.
Wstępnie zapowiedziano, że FoodBall pojawi się na PC i Nintendo Switch w trzecim kwartale przyszłego roku. Plan wydawniczy obejmuje także wydanie gry na Xbox One, a w przyszłości może i inne kolejne platformy. Zachęcam do zapoznania się z trailerem produkcji.