Firmy Private Division i Star Theory Games ogłosiły, że wiosną przyszłego roku zadebiutuje na PC Kerbal Space Program 2, czyli kontynuacja kultowego symulatora kosmicznego. Twórcy szykują także edycje na konsole PlayStation 4 i Xbox One, ale pojawią się one w późniejszym okresie 2020 roku.
Kerbal Space Program 2 zaoferuje graczom liczne sposoby na kontynuację kosmicznych przygód dzięki bogactwu nowych planet do odkrycia, nowym technologiom oraz możliwości zakładania nowych kolonii – wszystko jednak w oparciu o naukę. Gracze będą mogli po raz pierwszy w historii budować bez ograniczeń związanych z grawitację, dzięki czemu możliwe będzie wznoszenie większych konstrukcji i bardziej skomplikowanych obiektów, w tym statków międzygwiezdnych. Dodatkowo, gracze będą mogli dzielić się wrażeniami w trybie wieloosobowym, którego miłośnicy pierwowzoru nie doświadczyli.
Kerbal Space Program 2 wprowadzi też szereg nowych ulepszeń, w tym zaktualizowane planety i części, dodatkową wsparcie dla modowania i ulepszony samouczek, aby pomóc nowym graczom wznieść się ponad ziemię. Z jednej strony, zmiany te pozwolą początkującym wkroczyć do świata prawdziwych przedsięwzięć rakietowych, z drugiej strony zaś, weterani mogą spodziewać się tego samego poziomu trudności, co wcześniej.