CD Projekt Red wypuścił nareszcie patch 1.03 poprawiający ich najnowszą produkcję, grę Wiedźmin 3: Dziki Gon. Łatka wprowadza szereg usprawnień wizualnych. Gra ma być również bardziej płynna, a spadki animacji mniej dokuczliwe. Skrócony został także czas ładowania się animacji oraz powiększono czcionkę w menu gry.
Konsola Xbox One musi jeszcze trochę poczekać na swój pierwszy patch dla Wiedźmina 3. Aktualizacja jest już gotowa, ale przechodzi proces certyfikacji Microsoftu, przez co ukaże się z małym poślizgiem.
Lista zmian i poprawek wprowadzonych przez Patch 1.03 do Wiedźmina 3: Dziki Gon w wersji na konsolę PlayStation 4:
- Zlikwidowano błąd pozwalający strzelać do naszych sprzymierzeńców.
- Rozwiązuje problem związany z regeneracją wytrzymałości podczas sprint.
- Koryguje błąd, który pozwalał na samozapalenie chmur gazowych.
- Cząstki krwi będą teraz realistycznej wyglądać na powierzchni wody po śmierci wrogów.
- Poprawia zachowanie liści w cutscenkach.
- Usunięto kilka drobnych błędów graficznych w Gwent.
- Koryguje brakujące tłumaczenia w wersjach zlokalizowanych.
- Zwiększono wydajność, zwłaszcza w przerywnikach filmowych i podczas rozgrywki.
- Wprowadza szereg drobnych usprawnień w SFX.
- Rozwiązuje problem, który mógł być spowodować zawieszenie się ekranu ładowania.
- Rozwiązuje problem w systemie dialogowym.
- Poprawiono stabilność gry i interfejsu użytkownika.
- Powiększono czcionkę w oknie interfejsu użytkownika.
- I klika innych drobnych zmian i poprawek.