Sniper: Ghost Warrior 3 – beta – wrażenia

| @Dawidci | | Przeczytasz w 5 min.

Ledwo rok się rozpoczął, a już w lutym mamy natłok premier, a także dostępów do wszelkiego rodzaju gier w fazie bety. Niektórzy mieli okazję wypróbować swoich sił w For Honor, a w ciagu obecnego weekendu można również sprawdzić jak działa Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands oraz Sniper: Ghost Warrior 3, przy którym spędziłem już parę godzin i choć jeszcze wiele jest do poprawienia, to ostatecznie zakończyłem rozgrywkę z pozytywnymi odczuciami.

Na samym początku postanowiłem się skupić na dwóch misjach, które zostały udostępnione w tej wersji gry. Jedna z nich była już wcześniej dostępna na targach, chociażby na WGW, gdzie po raz pierwszy miałem bezpośrednią styczność ze Sniper: Ghost Warrior 3, ale wtedy można było poświęcić produkcji jedynie kilkanaście minut. To zdecydowanie za mało, by poradzić sobie z pojedynczą misją, szczególnie, jeśli wykażemy się niedostatecznym doświadczeniem i damy się zastrzelić przez wrogie oddziały, a wcale nie jest oto trudno. Czeka nas wtedy powrót do ostatniego punktu kontrolnego, a tych nie ma zbyt wiele. Można by było pomyśleć, że to wymusza bycie niewychodzącym z cienia snajperem, który niezauważalnie pozbawia tchnienia kolejne ofiary. Jest to jedynie jeden ze styli przechodzenia przez kolejne etapy, ale też nic nie zaszkodzi, jeśli zrobimy trochę hałasu i bez ceregieli zabawimy się wojownika. Podobało mi się to, że nic nie stało na przeszkodzie bym te style łączył, choć ciężko powrócić do cienia, gdy wszystkie jednostki przeciwnika już wiedzą o naszym istnieniu.

Niezależnie od tego jak gramy, o ile robimy to sprawnie, to zostajemy nagradzani punktami doświadczenia w odpowiedniej kategorii, których jest razem trzy. Jak można łatwo się domyślić są to kolejno: Sniper, Ghost oraz Warrior. Co jakiś czas udaje się wskoczyć na kolejny poziom w jednej z tych specjalizacji, a dzięki temu można odblokować pewne dodatkowe korzyści chociażby w postaci możliwości dłuższego oddychania pod wodą czy też mniejszej potrzeby na surowce przy tworzeniu rzeczy.

Sniper: Ghost Warrior 3 oferuje otwarty świat, co prawda w becie jest on znacznie ograniczony, ale wystarczający by dość zapoznać się z grą na tym etapie. Najważniejszym miejsce na całej mapie jest oczywiście nasza baza wypadowa. Znajduje się ona w jaskini, ale mimo tego, że wygód nie posiada, to nie można powiedzieć o niej złego słowa, ponieważ zawierają się w niej najważniejsze przedmioty dla naszej pracy. Tutaj możemy odpowiednio się dozbroić za odpowiednią opłatą, wytworzyć naboje ze znalezionych przez nas różności, a także wybrać misję główną, którą będziemy mieli na radarze póki jej nie wykonamy.

Obszar, który przychodzi nam przemierzać nie jest najmniejszy dlatego też szefostwo przygotowało nam samochód terenowy. Niestety z tego co zauważyłem jest to jedyny pojazd, z którego możemy korzystać, nie licząc tych, które stoją przy miejscach szybkiej podróży. Można z niej korzystać niemalże w nieograniczony sposób, o ile nie czyha na nas żadne zagrożenie. Na szczęście ilość takich punktów nie jest przesadzona, a więc mimo wszystko trzeba pokonać tych parę kilometrów, by dotrzeć do celu. Oczywiście poza dwiema głównymi misjami do odkrycia jest znacznie więcej, choć nic szczególnego. Na mapie znajduje się wiele znaków zapytania, które kryją pod sobą ciekawsze miejsca do odwiedzenia np. ruiny kościoła, które nasi przeciwnicy wykorzystują jako swego rodzaju kryjówkę.

Co do oprawy audiowizualnej, jest dobrze. Podoba mi się ścieżka dźwiękowa, która była zawarta w becie. Wpisywała się w rozgrywkę i nie przeszkadzała w cierpliwym ściąganiu kolejnych wrogich jednostek. Jeśli chodzi o estetyczny aspekt gry, to jest nawet lepiej, ale jednocześnie jest się czego przyczepić… rysowanie świata w dalszym dystansie czy też optymalizacja to jedne z problemów, choć nie jest tak źle, jeśli chodzi o to drugie. Poza tym przeszkadzało mi to, że nie mogłem ustawić pola widzenia na wyższe. Przynajmniej obecnie nie ma takiej możliwości, by móc z tym cokolwiek zrobić, ale w opcjach widać, że niektóre ustawienia są ukryte, więc możliwe, że i to zostanie udostępnione w pełnej wersji gry.

Cieszę się, że CI Games podjęło decyzję o przesunięciu daty premiery Sniper: Ghost Warrior 3. Lepiej dopracować tytuł niż wydać go bez odpowiednich szlifów, co mogłyby skutecznie uprzykrzyć rozgrywkę. Grało mi się w tę produkcję całkiem przyjemnie, przechodząc dwie dostępne misje na różne sposoby. Jest potencjał do tego by była to naprawdę dobra produkcja. Oby tylko twórcy poradzili sobie z większymi problemami, a misje okazały się co najmniej tak dobre jak w becie, a przynajmniej tak jak ta bardziej rozbudowana z nich.

Poza tym mam do rozdania cztery kody do bety Sniper: Ghost Warrior 3 do wykorzystania na Steamie. Jeśli nie jesteście pewni czy macie dostatecznie dobry sprzęt, by móc korzystać z bety dość płynnie, to tutaj możecie znaleźć wymagania sprzętowe.

  • A0EWZ-JHG4H-ZVBYQ
  • T98NZ-BCDTJ-YBCGY
  • P5EZI-VKYIX-QR8HA
  • TBM55-Z8HAF-5H0VD

  • Jędrzej

    Wiadomo jak sprawa ma wyglądać na PS4 Pro? Bo że 1080p na PS4 i 900p na Xboxie to udało mi się wyguglać.

    • Jeszcze nie ma dokładnych informacji jak to będzie wyglądać na PlayStation 4 Pro, ale na pewno będzie jakaś zauważalna różnica względem zwykłego PlayStation 4.

      • Cezet

        18 dni temu:0 Coś się zmieniło poza tym, że różnica pod wzgl. zwykłego PS4? jakieś nowe wiesci?

    • Anonim

      na pewno ma być hdr, ale co z tego wyjdzie. Standardem gier na PS4 Pro jest 4K i stabilne 30 klatek na sekundę.

  • Pszemek

    Bardzo ładny post, widać, że pan sie napracował.
    Pozdrawiam cieplutko

  • Dominik

    Jak dla mnie beta wygląda obiecująco. Wiadomo jest to tylko beta więc kilka niedoróbek jest ale można pograć i na prawdę zachęca i optymistycznie nastawia do gry po premierze. Ja osobiście testuję dalej i czekam na premierę bo warto. Zgodzę się z tym że na pewno lepiej wyjdzie CI Games to przesunięcie premiery niż wydanie gry w styczniu. Wiadomo to tylko kolejne 3 miesiące ale myślę że spożytkują ten czas na poprawki.

    • Doryjan

      „Jak dla mnie beta wygląda obiecująco.” – moge sie tylko pod ta opinia podpisać. Wprawdzie jeszcze jestem w lesie (niestety pól dnia w robocie) ale jutro jade dalej. jak dotad – czuje sie przekonany do zakupu gry, kiedy juz wyjdzie. Zobaczymy co powiem jutro:)

      • hooker

        Jeśli miałbym mieć jakieś zastrzeżenia, to przydałyby się znaczniki na zajętych terenach. Ale to drobiazg i bez niego da się przecież normalnie zagrać. Grafika dobra (w wersji beta kilka razy na ułamek sekundy mi się przycięło, ale nie powiem, że po wersji testowej się tego nie spodziewałem). Ogólnie na tak.

        • Cezet

          nie wiem czy przypadkiem brak znaczników to nie kwestia jedynie bety, a jeśli nie, to istotnie prosta rzecz do naprawy

          • RusCha

            tak czy siak, le[iej takie rzeczy wiedziec przed faktem, a nie potem gotowac jajka we wrzątku i to nie te kurze;) Poza tym – ja również – ogólnie na tak. na kwiecień.

          • Cezet

            no chyba dobra wiadomość – recenzent bety na polygamii twierdzi (miedzy wierszami), ze bedzie ta opcjonalność – to tak na marginesie i koncząc bicie pianki do golenia.

          • RusCha

            no to fajne info jest, jesli istotnie tak będzie, jak piszesz.

        • BiteTheBullet

          @disqus_NZ3JpvqIKI:disqus Mnie też doskwiera ten brak znaczników jeśli mam być szczery. Do tego dodam, że mam zastrzeżenia do prowadzenia samochodu – sam jeżdżę dobre 20 lat i nigdy nie miałem problemu z utrzymaniem się na drodze na odcinku 10m choćby nie wiem w jak fatalnym była ona stanie. Odnoszę wrażenie, że w paru kwestiach tak bardzo chcieli zadbać o realizm, że aż przegięli w drugą stronę. Cóż, przekonamy się jak to będzie finalnie wyglądało.

  • Doryjan

    „Oby tylko twórcy poradzili sobie z większymi problemami, a misje okazały się co najmniej tak dobre jak w becie, a przynajmniej tak jak ta bardziej rozbudowana z nich.” No własnie. ta bardziej rozbudowana robi solidne wrażenie. No i niektórym może wybic z głowy opinie, ze łatwizna;)

    • Rusch

      A kto mówił, ze łatwizna? Gorzej ci? stopień skomplikowania moim zdaniem ( po becie patrzac) jest zupełnie ok. jesli o mnie chodzi, to mnie kupili. w sensie, ze ja kupie trójkę jak juz wyjdzie

      • Pod tym względem jest ok, ale póki co nic więcej, choć nieraz trzeba się natrudzić. Trzeba jeszcze popracować nad sztuczną inteligencją przeciwników, ponieważ nie zawsze zachowują się jak powinni, ale jeszcze trochę do premiery zostało i założyłem, że twórcy powinni sobie z tym poradzić. Liczę na co to, że dostaniemy grę na co najmniej 7/10. Mam nadzieję, że się nie zawiodę.

        • Lierro

          jest bardzo dobrze. Prawda jest taka, że Oni powinni popracować nad szlifami. Dosłownie. A jak dla mnie gra ma to coś, jest w niej wszystko, czego można oczekiwać od rozgrywki klasy AAA. Bardzo dobra praca, teraz 3 miesiące, żeby wszystko doszlifować, i już. PS. Opcja z dronem kupiła moje serce :)

        • Doryjan

          „Trzeba jeszcze popracować nad sztuczną inteligencją przeciwników, ponieważ nie zawsze zachowują się jak powinni” – chodzi o to bezmyślne pchanie się pod lufę całym stadem:)? No jasne, nie chce mi się wierzyć w to, ze tego tematu nie ogarną:) No i muszą. ogólne wrażenie jednak (moje) pozytywne z zastrzeżeniami. Których więcej mam do GRW niż do Snipera.

          • RusCha

            Nie wiem jednak czy jest sens porównywac te dwie gry, jako ze mimo iz w obu przypadkach były testy beta, to jednak w fazie beta tak naprawdę to sniper jest (czyli jest czas na poprawki) a GR to już niekoniecznie.

  • Anonim

    Zainstalowałem tą wersje na steamie mam kody itd niby wszystko ok ale klikam uruchom i nic sie nie dzieje :/. Można jakąś podpowiedź co jest nie tak? nie mam żadnego komunikatu itd…

    • I nie wyświetla się żaden komunikat błędu?

    • hooker

      Może nie zupdatowałeś konta steam? Nie wiem naprawdę, mnie poszło bez żadnego problemu i naprawdę ubawiłem się grają te misje. Style gry dopracowane, grafa ekstra i KAPITALNA MUZYKA>.

      • BiteTheBullet

        Czytałem, że niektórzy mieli problemy z uruchomieniem, ktoś nawet wspominał, że mu weszło dopiero po 3 razi. Nie wiem ile w tym prawdy, bo mnie gra załadowała się natychmiast. Naprawdę fajna, ciekawa i całkiem trudna (sic!) rozgrywka. Boty są nprawdę bystre i nie ma już tego luksusu co w Call of Duty, że można sobie wskoczyć w pojedynkę między 20 gości z kałachem i zrobić porządek. Tryb wojownika jest naprawdę bardzo trudny.

  • Siemkacz

    Fajna gra i tyle, nie była taka abym się nią super zachwycał ale mimo wszystko chętnie kupię sobie pełną wersję.
    Miałem podobnie jak ww osoby , problem z odpaleniem gry, okazało się że to wina systemu a nie gry, źle zainstalowane poprawki blokowały możliwość grania. Co do samej gry to prócz spadku klatek nie mam jej nić do zarzucenia, no może to że jest mało przeciwników na mapie ale myślę że to się poprawi. Myślę że będzie w co grać, jak się pojawi.

    • Doryjan

      To samo. Euforii brak, szanse na duża satysfakcję są. Pomysł z testowanie bety (choc zdaje się, ze kopnął kursy akcji w dół) uważam za sensowny. Nie tylko dlatego, że sobie za free pograłem, ale i dlatego, że finalny produkt powinien zyskać.

  • Andy

    Mnie beta zdecydowanie zachęciła do kupna. Już wcześniej byłem dobrej myśli, ale przyznam, że po dwójce można było mieć wątpliwości. Widać teraz, że dwójka odchodzi w niepamięć, bo jeżeli beta mnie wciągnęła i naprawdę dobrze się grało, to z całą fabułą powinno być jeszcze lepiej.

  • hooker

    Cieszy duży realizm jeśli chodzi o kwestie snajperskie. Tryb ghost też jest bardzo ciekawy i pomocny. Mrzonką jest przejście misji na warriorze – założę się, że wytrawni gracze daliby sobie radę, ale nie można powiedzieć, by było to proste.

    • Cezet

      szczerze mówiąc bardziej zainteresowany jestem przejściem na sniperze:) i chyba będzie z tym nieźle, tak wnosząc z testowanego materiału

      • Robert

        Ja też jestem najbardziej za trybem snajpera, ale nie ukrywam, że z przyjemnością skorzystam z ducha. Wprowadzenie elementu skradanki do gry sprawia, że nabiera ona dodatkowo realizmu. Przecież mamy być cichym zabójcą. Działamy w pojedynkę, a wycieczki z kałachem typu Rambo zostawmy takim grom jak CoD czy BF :))) Tryb wojownika zawsze fajny, ale to nie to, czego oczekuję od gry snajperskiej. Ciesz duży realizm w trybie walki i trudne do wyeliminowania boty.

  • grzes

    Z chęcią zagram w ten tytuł ponownie, po mimo swoich wad ma sporo do zaoferowania, wystarczy ją tylko poprawić, skusił bym się i przesunął bym premierę na wrzesień, taki czas spokojnie by starczył na wdrożenie wielu poprawek, choć teraz gra jest fajna, y dobra mógłbym rzec ale potrzebuje jednak poprawek, szkoda zmarnować taki potencjał.

  • Mateusz

    Przyznaję, że decyzja o przesunięciu premiery była bardzo dobra, a gra tylko i wyłącznie na tym zyska. Beta, chociaż uważam, że była bardzo dobra, pokazała, że nad grą trzeba jeszcze trochę popracować. Tak jak uważam, że strzelanie w grze jest świetne, a sztuczna inteligencja jest na naprawdę bardzo wysokim poziomie, to widać, że zostało im jeszcze trochę pracy przy optymalizacji tytułu. Jeszcze tylko 2 miesiące :D

    • Andy

      Ja to myślę, że wiadomo było, że będą pewne błędy. Siadając do bety, chciałem sprawdzić, jaki będę miał ogólny odbiór i tak samo jak ty, nie zawiodłem się.

      • Cezet

        no ale to jest mozliwe tylko i wyłacznie przy rozsadnym do bety podejsciu i rozumieniu, na czym taka zabawa polega. Większośc negatywnych wypowiedzi na ten temat jakie czytam wskazuje, ze dany klient zasiadał jak do gotowego produktu i nic dziwnego, ze w duzej mierze się rozczarował. No a że takie podejście, to durnota, to jest oczywiste dla mnie. Pytanie ile w tym braku rozeznania, ile taniego hejtu a ile szpanu, ze oto mądrzejszy jestem od twórców gry bo ja widze że cos do zada a oni biora szmal i nie widzą. Dość popularne u nas podobne podejscie.

        • Andy

          Jeżeli ktoś zakładał, że w becie nie będzie żadnego błędu, to martwię się o iloraz inteligencji tej osoby. :) Chyba nie widziałem gotowej gry, która byłaby bezbłędna. Zresztą nie ma co się ekscytować durnotą innych ludzi. Grunt, że gra zapowiada się dobrze i tyle.

          • RusCha

            Różnie to bywa z tymi ilorazami. Wbrew temu, jak się je oblicza i jakie wartosci są tu zasadne – coraz częściej mam wrażenie (chyba sprzedam ten telewizor), ze zaczyna stopniowo dominować IQ dwucyfrowe:) a i to nierzadko ze znakiem ujemnym. Idąc tropem Lema – w internecie widac to jeszcze piękniej. W przypadku podejścia do bety również. Zreszta nie tylko bety Snipera, bo i GRW. podobny styl nierozumienia tematu.

  • BiteTheBullet

    Z największą przyjemnością przeszedłem Betę i choć pare zastrzeżeń mam (w końcu o to chodzi w Becie), to naprawdę uważam, że produkcja ma potencjał. Widać, że zależy im na tym, by gra odniosła sukces. Wiadomo, nie będzie to hit na miarę Wiedźmina 3, ale cieszę się, że kolejna polska firma wypuszcza naprawdę porządną grę. Zwłaszcza, że poziom snajperskich rozgrywek nie rośnie od lat – Sniper Elite 4 właśnie wydał grę identyczną jak poprzednie z lekką opymalizacją graficzną (i też bez szału na tym polu).

    • Gabryś

      Można rzec że nastąpił przełom dla naszego studia , kiedyś robili crapy teraz robią całkiem niezłe gry , patrz Lords of the fallen, teraz wypuścili LotF na mobilniaki całkiem niezły jest , no i wreszcie po długich oczekiwaniach będziemy mięli takiego Snajpera jaki powinien być już poprzednio. Beta była ale się zmyła, :( wiele do poprawienia jest, ale czasu mają sporo więc myślę że spokojnie dadzą radę. Niech tylko tego nie zepsują bo Elit4 to kotlet i nie mam zamiaru się ponownie z nim wku.ać. A tu mam coś nowego.

      • Cezet

        mam nadzieje, ze nie zapeszysz porównując trójke sniera do SE4, bo tego bym ci nie darował – bardzo mi przykro, ale tak, to groźba z mojej strony. I nic na to nie poradzę.

        • Kajetan

          Ty ale to prawda SE 4 to kotlet i faktycznie SGW3 jest bardziej innowacyjny niż SE4 a szkoda. W dodatku SGW3 ma Boxa czego nie ma Elite kolejny plus dla rodaka, no i co ważniejsze jest to FPS z motywem skradankowym i możliwością przechodzenia gry na różne sposoby, czego chcieć więcej… Niech tylko poprawki wdrożą i będzie OK.

          • RusCha

            co wy z tymi kotletami. Czemu nie bigos?:) wolę bigos. A o co chodzi ze skradankami? troche tego w SE też się znajdzie, choć istotnie celuje w tym sniper, co mnie cieszy, bo ten tryb lubie – szczególnie dla odpoczynku po siekaninach

          • Kajetan

            Z motywem skradanym znaczy że Jest to jeden z niewielu FPS-ów które taki tryb posiadają w miarę rozwinięty, W SE może i jest tak jak w TomClancy SP, ale to są grt TPP. W S3 jednak jest to jednak trudniejsze bo nie widzisz postaci ani nie możesz kombinować z kamerą by się nie wychylać a widzieć co się dzieje np: za murem, w tpp tak się da :( . Tu jest właśnie minus w tych grach.

          • RusCha

            No w sumie to masz rację. Jedno co pocieszac moze i musi w tej sytuacji to fakt, że z reguły unika się już :)) przechodzenia przez ściany, co w realu zapewne dawałoby dużo nieopisywalnej frajdy i korzysci, w grach komputerowych jednak przeszkadza, bo trudno joystick, mysz utrzymać pękając ze śmiechu. To pięknie, ze sgw3 tego typu atrakcji nie oferuje. A przynajmniej ja nic o tym nie wiem i nie zauwazyłem.

          • Cezet

            Jako miłośnik kotletów ( z naciskiem na schabowe) ostro i kategorycznie protestuję przeciw szmatłąwieniu nazwy tego szlachetnego dania poprzez porównywanie go do dziadowskich gier. Veto und szlus! Nie pozwalam. A swoją droga, to mi SE szkoda, bo ciekawa seria, koncepcja a w odróżnieniiu od snipera idzie w tył, zamiast do przodu. dziwne i niezrozumiałe jak dla mnie, w końcu producent to nie jakiś bolek a porządna firma.

    • Andy

      Też mam takie wrażenie, że to będzie gra na dobrym poziomie – po prostu porządna gra snajperska, więc tylko się cieszyć, że to nasza rodzima produkcja.

  • Prawda Boli

    Ciekawi mnie IQ osób podniecających się grami takimi jak Sniper Ghost Warrior 3. Jest to zapewne intelektualna elita i spece nie tylko od gier ale wszystkiego, co kiedykolwiek powstało. Kasta nad kastami, której prawa i rozumowanie zwykłych ludzi nie są w stanie dosięgnąć. Ich światłe komentarze powinny być jedyną wytyczną dla ciemnych mas, które nie mają pojęcia o dobrych grach wideo.

    • Cezet

      Niewykluczone, że jest to IQ zbliżone, to ilorazu tych, którzy zamiast dyskutować o meritum, próbować nokautować argumentami, poprzestają na „argumentach” ad personam, krygowaniu się i tkwieniu w kompleksie oblężonej twierdzy. Ale głowy bym nie dał za to, jako że nie jestem ekspertem z mensy:) Być może w ogóle nie ma problemu. Rzecz do dyskusji. Podobnie jak to, że stanowisko „osoby głoszące poglądy inne od moich mają problem z wiadomym ilorazem” jest sensowne. Wygodne owszem, ale czy sensowne?

      • Gracz

        To się nazywa knockout! Patrząc na wysublimowane słowa użyte w jegoż tekście, można jedynie wnieść,iż jego IQ zostało zdeptane w raz z jego wyszukanymi argumentami, myślę że jadro ziemi przyjmie śmiało Osobnika Prawda Boli z jego świetną interpretacją tekstów. Śmiało możemy podyskutować merytorycznie aczkolwiek czy jest tego sens? Jakim trzeba być ignorantem, a zarazem zarozumialcem iż wypomina się innym to, że Komuś się coś podoba i potrafi korzystać z dostępnych środków jakimi jest internet i jest w stanie Ocenić choćby cenę do jakości a także to iż na rynku nie ma Gry która by była symulatorem snajpera w takim stopniu w jakim jest SGW3. Nadmienię iż Wpisanie w tutaj Snajpera Elite jest nie na miejscu bo Snajperem jestem „JA” a nie osoba na którą mam zamiar patrzeć. Zawsze naturalniejszym widokiem będą gry FPP.FPS niż TPP

        • Tomek Piotrowski

          Panowie bankierzy to nie jest już nawet śmieszne. Plus wypisywanie genialnych argumentów o przewadze FPP nad TPP jest żałosne. Sztuczne nakręcanie hype na swoją produkcję mija się z celem jak jest robione w tak słaby sposób. Na przyszłość radzę się trochę bardziej postarać.

          • Gracz

            he A to ciekawe Bankierzy? Powiadasz. Jak sama nazwa wskazuje jestem graczem , A tekst specjalnie tak został prze zemnie napisany,”argumentów o przewadze FPP nad TPP jest żałosne” Sam jesteś żałosny, Oczywiście że FPSy są lepsze od TPP i tu nie potrzeba wielu argumentów Wystarczy jeden. Załóż okulary z Kamerą które będą nagrywać wszystko to co widzisz, weź broń do ręki i idź postrzelać na strzelnicę lub ASG, (osobiście wolę ASG z dużą ekipą) Następnie odtwórz nagranie na sprzęcie. CO WIDZISZ? Widok z trzeciej osoby? „Sztuczne nakręcanie hype na swoją produkcję” oo jestem bogaty a gdzie są te dokumenty na własność – wyślesz mi pocztą czy jak. Ja chętnie się przytulę do własnej firmy. Proszę mnie tu nie obrażać i wysnuwać jakiś dziwnych wniosków, bo twój kolega ma możliwość pisania ale zabrakło mu odwagi, a czas na odbicie już dawno minął.

  • Robert

    Od samego początku balon jest ostro pompowany, więc wymagania wobec gry wzrosły znacznie. Ale balon jest solidny najwyraźniej, bo miałem wielki fun z grania w Betę. Co prawda nie bardzo była to Open Beta, skoro trzeba było się rejestrować i używać kodów dostępu, ale nie była to przecież żadna filozofia :) Są rzeczy, które należałoby poprawić, ale bodą mocno i nawet z nimi można zagrać z wielką przyjemnością. Jednak bez nich byłoby jeszcze lepiej :)